A Viasat3 három saját gyártású műsort tervez indítani szeptemberben - tudtuk meg a csatorna által szervezett sajtóreggelin. Az őszi kínálatban két átalakító show is lesz, melyek közül az egyik eredetije (10 évvel fiatalabb: A kihívás) jelenleg is fut a csatornán. A műsor a Szeretem a testem vonalát követi, azzal a különbséggel, hogy nem túlsúlyos vagy önbizalomhiányos embereket változtat át, hanem a koruknál idősebbnek látszókat fiatalít meg.
A három saját műsor közül a legnagyobb költségvetéssel a másik átalakító show, az Álomépítők készül, melyben rászoruló családok házát vagy lakását építi újjá a stáb. A csatorna - A nagy étteremalakítás mintájára - már korábban tervezett hasonló műsort, de a produkciónak végül az országot sújtó árvíz adott szomorú aktualitást. Az átalakításra eddig közel háromezer család nevezett be, a Viasat ebből tíznek az álmát tudja teljesíteni.
Ősszel érkezik még a képernyőre a Négy esküvő, melyben húsz menyasszony négyesével versenyez egy-egy álomnászútért. A műsor pikantériáját az adja, hogy a győzteseket nem a nézők vagy szakmai zsűri választja ki: a menyasszonyok egymás esküvőjét fogják pontozni, külön-külön díjazva annak egyes összetevőit, például a ruhát, a menüt vagy a lagzi hangulatát.
A Viasat3 természetesen a sorozatrajongóknak is kedvez, magyarországi premierként a Southland (Terepen) című rendőrős szériát mutatja be az ősszel. A férfias vonalat erőltető testvércsatornára, a TV6-ra két friss sci-fi sorozat érkezik: a Warehouse 13 (13-as raktár) az X-akták nyomvonalát követi, a Caprica pedig a Csillagközi romboló előzményeit mutatja be, az ott látott univerzumban játszódik.
A Viasaton folytatódnak a bejáratott sorozatok is, a Miami helyszínelők a nyolcadik, a New York-i helyszínelők pedig a hatodik évadját kezdi az ősszel. Egyaránt negyedik szezonjával folytatódik a Dexter és a Narancsvidék, és új évadok érkeznek Gordon Ramsay műsoraiból is.
Terepen címmel érkezik a Southland
A sajtóreggelin a Viasat3 PR vezetője, Varró Balázs a Viasat Magyarország, illetve az azt tulajdonló Modern Times Group (MTG) második negyedévi eredményeiről is beszámolt. Az ugyanerre az időszakra vonatkozó tavalyi teljesítményhez képest a Viasat Magyarország bevétele egy százalékkal nőtt, a MTG Magyarországot Szlovéniával és Ghánával párosító csoportja, illetve az MTG egésze egyaránt nyolc százalékos növekedést ért el.