Új arculatot mutat a Cool tévé

2010.09.01. 14:46

Új imázzsal kezdte az őszt a Cool Tv: a hat éve alapított csatornának ez a harmadik arculatváltása.

A korábban műsoraiban inkább a fiatalokat, fiatal felnőtteket célzó csatorna kereskedelmi célcsoportban mára az első öt-hat legnézettebb csatorna közé tartozik, általában az RTL Klub, a Tv2, az MTV, a Viasat3 és a Film+ mögött található a nézettségi listán: augusztus 30-án, hétfőn 3,4 százaléka volt.

A csatorna vezetősége szerint a nézettség növekedése és a megváltozott műsorstruktúra is indokolta azt, hogy a Cool ne csak tartalmában, de külsőségeiben is megújuljon: úgy vélik, az új imázs már a felnőtt Cool arculata, amely "megőrizte a korábbi trendi, fiatalos jellegét, de eszköztárában, színeiben sokkal letisztultabb, kiegyensúlyozott, összhatásában dinamizmusra törekvő".

A Cool műsorstruktúrája kétségkívül változott az elmúlt pár évben, eltűntek róla a botrányokat okozó, bevállalósnak mondott műsorok, mint a Vad csajok, a Hungarikum, de a viszonylag kreatív Gerilla Grill is. A sorozatok közül pár éve a legtöbb indulatot a Fiúk a klubból és az L meleg, leszbikus témái váltották ki, 2010-re viszont a Cool nagyon sok RTL-es műsort, sorozatot ismétel, fut rajta - többek közt - a Balázs című talkshow, a Medicopter 117, a Cobra 11, a Rettegés foka, a Győzike, a Showder Klub.

A csatornán augusztus 28-án indult el az AfterX, az X-Faktor tehetségkutató háttérműsora, ennek vezetői Ördög Nóra (a képen) és Müller Attila. Hétköznapokon a Coolon az X című műsor foglalkozik az RTL Klub őszi show-jával.