Új díszletet kapott az RTL Híradója és a Fókusz

Vágólapra másolva!
Augusztus 29-én, hétfőn, az RTL Klub áttér a 16:9-es képarányra. Hír- és magazinműsorai megújult díszlettel, főcímmel, zenével lesznek képernyőn.
Vágólapra másolva!

Az RTL Klub augusztus 29-én vált 16:9-es képarányra, megújulnak hír- és magazinműsorai, újak leszek a díszletek, főcímek, zenék. "Hosszú hónapok óta dolgozunk rajta, hogy új látványelemekkel, díszlettel jelentkezzenek a hír- és magazinműsoraink, de a váltás kapcsán határoztuk el, hogy áttérünk az új látványvilágra. Jelen pillanatban is zajlanak a munkálatok, miközben készül a napi műsor, ezért a Híradó is másik stúdióból jelentkezik. Remélhetőleg semmit nem vesznek észre a nézők a készülődésből"- mondta Kotroczó Róbert hírigazgató az RTL-nek.

rtl klub, sajtóklub

"A zenéhez csak minimálisan nyúltunk hozzá, mert a nézői visszajelzések azt mutatják, hogy a nézők szeretik azt. Egy nagyzenekar játssza a főcímdalt, annyi változás azonban lesz benne, hogy hétfőtől egy kórus is felcsendül. Magyarországon egyedülálló abban az RTL Klub Híradó-ja, hogy emberi hang hallatszik a főcímdalában. A Híradó logójában azonban nem sokat változtattunk, mert büszkék vagyunk rá, hogy az RTL Klub hírműsorát, tartalmához hűen Híradó-nak hívják " - tette hozzá Kotroczó.

rtl klub, sajtóklub

Ugyancsak nagy változásokon ment át a Fókusz: más lesz a főcím, a háttér és a zene is. Utóbbit két magyar DJ, Tommyboy és Agebeat szerezte. Megújul a XXI. század is, az RTL szándéka szerint a nézők úgy érezhetik magukat, mintha "egy képzeletbeli város közepén, a főtéren mondaná el nekik a felkonferáló szöveget a riporter, hiszen épületek, lépcsők alkotják a hátteret". A Fél kettő - mivel egy délutáni magazinműsorról van szó - egy nappali szobát idéz majd a képernyőn. Jelentős átalakuláson ment keresztül az időjárás-jelentés és a művészeti-kulturális klip, az Üzenet is.

rtl klub

"A nézőknek elsőre mindig szokatlan egy új stúdió vagy egy új főcímdal, de a tapasztalatok azt mutatják, egy napi műsor esetében olyan gyorsan megszeretik és megszokják a nézők az új stílust, hogy egy héttel később már nem is emlékeznek az előzőre" - vélte a hírigazgató.