A tizennegyedik helyre ért be az MTV eurovíziós show-ja

A nézettségi adatok alapján A dal című, hazai eurovíziós elődöntőt 822 ezer  tévéző figyelte átlagban, ezzel a show az MTV legnépszerűbb műsora lett az év 4. hetében - ámbár nem sokkal verte csak a Mikroszkóp színpad műsorának sokadik ismétlését a TV2-n.

Átlagban 822 ezren nézték az MTV-n szombat este A dal című, Eurovíziós Dalfesztivál-ra válogató elődöntőt. A műsor közönségaránya a 9,17 százalékon álló köztévé számaihoz képest kifejezetten jó volt (16,4%), de így is csak a 14. helyre ért be, heti bontásban: a technikai gondokkal sújtott show-nál nézettebb volt például a TV2 délutánjain látható Eva Luna című telenovella is. A Való Világ célcsoportban harmadik lett, teljes lakosságban hetedik, azaz az idősebb korosztály kevésbé fogékony a realityre.

A teljes lakosságnál nagyjából egyformán teljesített az RTL Klub (16,22%) és a TV2 (16,25%). Kereskedelmi célcsoportban 1,6 százalékpontot vert az RTL közvetlen riválisára, a középmezőnyt a Cool tévé vezeti, elég nagy fölénnyel a Film+, az MTV és a Viasat3 előtt.

Top 30, teljes lakosság

agb

Minden műsor a legnézettebb adásával szerepel. A műsor címe után a rating, az ezer főben megadott nézőszám, végül a közönségarány olvasható.

Forrás: AGB Nielsen