Egymilliónál többen nézték az eurovíziós döntőt

Vágólapra másolva!
A Compact Disco képviseli Magyarországot és a Magyar Televíziót az 57. Eurovíziós Dalfesztiválon, miután megnyerték A Dal című hazai válogatót szombaton este. Az m1 az eurovíziós döntővel ismét legyőzte a kereskedelmi csatornákat: az élő adást 1 millió 15 ezren nézték végig.
Vágólapra másolva!

Az mr2 Petőfi Rádió felfedezettje, a Compact Disco indul a májusi Eurovíziós Dalfesztiválon. A zenekar kifejezetten a hazai pályázatra írt számmal, a Sound of our Hearts című dallal nyerte meg a hazai válogatósorozatot, amelyre több mint kétszázan jelentkeztek tavaly decemberben.

Az MTV közlése szerint a műsor átlagos nézettsége 1 millió 15 ezer fő volt, a tévénézők 20,8 százaléka, azaz minden ötödik néző az m1-et választotta szombaton, A Dal közvetítése alatt. Az AGB Nielsen adatai szerint az m1 a hazai döntő idősávjában a teljes népességben és a felnőttek körében is megnyerte a nézettségi versenyt. A kétórás műsorfolyam idején az m1-re közel 2,5 millióan kapcsoltak oda legalább 1 percre. A műsor a 18-49 évesek körében is jó eredményt ért el: a közönségarány a fiatalabb célcsoportban is 17,1% lett.