A 18-49-es kereskedelmi célcsoportban az RTL Klub nyert 18,19 százalékos közönségaránnyal, megelőzve a TV2-t (13,9%), a Cool tévét (6,2%), a Viasat3-at (5,8%). Az MTV és a Film+ ezúttal gyengébben szerepelt a fiatalabbaknál, csak 4,1%-ot értek el. A reklámozóknak fontos csoportban ragyogóan szerepelt az 1 perc és nyersz, jól ment a Megasztár, korrekt kezdést mutatott a Friderikusszal feltámasztott kvíz, a Legyen ön is milliomos.
A teljes lakosságnál 18,7 százalékot ért el az RTL Klub, 15 százalékot a TV2 - a harmincas nézettségi lista alább található. Az MTV 8 százalékon állt múlt héten, napi sorozata, a Marslakók vasárnap mutatkozott be, 6,84 százalékkal. A szappanoperának a köztévé ad felfutási időt, csak a második évadtól számít a nézettsége.
Top 30, teljes lakosság
Minden műsor a legnézettebb adásával szerepel.
A műsor címe után az ezer főben mért nézőszám, majd a közönségarány látható.
Forrás: AGB Nielsen