hirdetés

Minden riválist levert a Csillag születik

2012.03.19. 12:13

Könnyedén nyerte a heti nézettséget az RTL Klub tehetségkutatójának első adása, amelyet úgy nézett átlagban 1 millió 814 ezer ember, hogy kellemes időben, négynapos hétvégén volt képernyőn, amikor sokan elutaztak. A Megasztár már maratoni adással volt képernyőn, éjfélig húzták, nagyjából minden harmadik tévéző ezt választotta péntek este.

17,18 százalékos közönségaránnyal az RTL Klub lett az év 11. hetének legnézettebb hazai tévécsatornája, megelőzve a 15,7 százalékos TV2-t, a 9,3 százalékos m1-et. A kereskedelmi célcsoportban közel 17,5 százalékos közönségarányt jegyzett az RTL, így bő három százalékponttal verte legfőbb riválisát. A 18-49-es célcsoportban a Viasat3 és az MTV ezúttal hajszállal gyűrte le a korábban harmadikként vitézkedő Coolt, miközben a Film+ maradt a hatodik helyen.

A reklámozóknak fontos célcsoportban magasan nyert a Csillag születik, a Barátok közt és az 1 perc és nyersz került még fel a dobogóra. A lista első hat helyét elvitte az RTL Klub, a TV2 egy filmmel, a Jóban Rosszban-nal és a Tények-kel került be a tízbe. A Megasztár csak 28 százalékkal ment, 12. lett a listán.

A teljes lakosságnál is az RTL-es tehetségkutató állt az élre, a tévé előtt ülők bő 37 százaléka választotta szombat estére. Ezen a listán is az RTL vitte el az első hat helyet. A Megasztár 31 százaléka ugyan sokkal jobb, mint a csatorna esti átlaga, de a műsor igen hosszú, több mint háromórás volt, így csak egymillióan követték - szemben a szombat esti Csillag születik-kel, amely 1 óra 35 percig tartott és bő 1,8 millió tévézőt érdekelt.

Top 30, teljes lakosság

Forrás: AGB Nielsen

Minden műsor a legnézettebb részével szerepel.
A műsor címe után a nézőszám látható, ezer főben, majd a közönségarány olvasható.
Forrás: AGB Nielsen

KAPCSOLÓDÓ CIKK

Most
Top 12 óra
hirdetés
hirdetés
Ajánlat
Ajánlat
Ajánlat