Jól nyitott a Házasodna a gazda című párkereső az RTL-en: 31,5 százalékos közönségarányt ért el a 18-49-es célcsoportban, azaz a reklámozóknak fontos, épp tévéző célcsoport szűk harmada nézte, amint bemutatják a borászokat, lótartó falusi embereket. Negyedórás bontásban 28,4 százalékkal nyitott, 27,4-gyel zárt, azaz csekély volt a lemorzsolódás, ezzel is simán verte A testvériség című filmet a TV2-n.
A párkereső reality a legjobb felvezetést kapta meg, amit egy forró, júniusi estén kaphatott: a közel kéthónapos szünetre távozó Barátok közt ment előtte (33 százalékkal a célcsoportban). A teljes lakosságnál csak az Eb-döntő előzte meg, 1 millió 443 ezer tévéző figyelte a traktorok, tyúkólak, istállók közt mászkáló Lilut és a gazdákat.