Anyacége, a ProSiebenSat.1 hosszú távú fejlesztési koncepciójának részeként jelentős technikai fejlesztéseket hajt végre, valamint megújítja kábelcsatornáit, és a meglévő portfóliót megerősítve újabb kábelcsatornát indít a TV2 Csoport. A nemzetközi médiavállalat részéről a magyar piacon az elmúlt időszak legnagyobb mértékű invesztíciójának célja, hogy egy négyéves terv keretében, új stratégia mentén erősítse a TV2 Csoport piaci pozícióját - közölte a TV2. Simon Zsolt, a TV2 vezérigazgatója szerint a stratégiaváltás a TV2 Csoport hosszú távú stabilitását, a disztribúciós bevételek kiaknázásának lehetőségét szolgálja.
A fejlesztési terv első elemeként, a 2010-ben indult, elsősorban női célközönségnek szóló FEM3 és a 2011-ben indított, férfiakat megcélzó PRO4 mellé harmadikként egy általános szórakoztató, prémiumtartalmakat is kínáló csatorna sorakozik fel. A 2012 őszén, SuperTV2 néven induló televízióadó nagy költségvetésű, saját gyártású műsorokkal, premierfilmekkel és sorozatokkal várja nézőit. Ezek mellett az aktuális tévés trendeknek megfelelően, a TV2-n már megismert márkák kiterjesztése is látható lesz az új csatornán, illetve egyes műsorok a TV2-es premier előtt kerülnek képernyőre.
A SuperTV2 elindítása mellett megújul a TV2 Csoport további két kábelcsatornája is. A FEM3-on új, saját gyártású műsorokkal valamint tematikus, elsősorban a női célcsoportnak szóló műsorblokkokkal bővül a kínálat. A PRO4 szintén saját gyártású műsorokkal erősít, melyek a csatorna férfias jellegét kívánják hangsúlyozni. Az invesztíció része, hogy mind a TV2, mind a SuperTV2 ősztől HD minőségben sugároz. A műsorokról később tájékoztat a tévétársaság.