Húszról három százalékra esett a Heti hetes

2012.11.01. 10:48

Indulásakor a 18-49 éves korosztály körében a Nielsen által mért magyar nyelvű csatornák versenyében a 17. helyet szerezte meg az RTL II. Ahogy várható volt, a kevesebb háztartásban futó csatornán jelentősen esett a Heti hetes nézettsége.

Az RTL II az RTL kábelportfóliójában a három legnézettebb csatorna közé került, házon belül csak a Film+ és a Cool előzi meg (az RTL Klub más ligában játszik). Az elmúlt héten, szombaton este az RTL II a Viasat3-at is maga mögé utasította.

Az RTL II-n a Forró nyomon Máté Krisztával a kiemelt célcsoport éppen televíziót néző tagjainak 1,6%-át érdekelte. A hazai gyártású produkciók közül a 43. héten a Heti hetes lett az RTL II legnézettebb programja. A csatorna eddigi legnézettebb műsora is lett, a 18-49 éves korosztály éppen tevéző tagjainak 2,9%-a (SHR) választotta - noha korábban, az anyacsatornán gyakran volt 20-25 százalékon. Ezen a héten új szereplő debütál a Heti hetes-ben: Majoros "Majka" Péter ül be a régi VV-szereplőknek gyakran beszóló öregek közé.

Forrás: rtl II

Elindult a Házasodna a gazda: Kiskosztümben a disznók között