Másfélmillió tévéző próbálja megjegyezni a kódot

sebestyén balázs
Vágólapra másolva!
Csökken ugyan A kód nézettsége, de van honnan csökkennie: a tévé előtt ülő célcsoport harmada követi az új kvízt.
Vágólapra másolva!

Volt kockázat abban, hogy az RTL Klub lecserélte az 1 perc és nyersz című gameshow-ját, mivel ez ragyogó nézettséggel ment - részben azért is, mert családi tévézésre is alkalmas volt, nem kellett elzavarni a gyereket a nappaliból. Az előre felvett részek azonban feltehetően elfogytak, így jött helyére A kód, és, hogy ne legyen nagy megrázkódtatás a tévézőnek, ugyanazzal a Sebestyén Balázzsal, aki az előző vetélkedőt is vezette.

A kód 1,6 millió nézővel nyitott hétfőn, keddre 1,5, szerdára 1,44 millió tévéző maradt belőle, ami még mindig jó szám, így is 30 százalékos közönségarány fölött van a teljes lakosságnál. A reklámozóknak fontos 18-49-es célcsoportban a kezdeti 34,6 százalékos share 32,1-re esett, de ez belefér, így sincs komolyabb ellenfele műsorsávjában.

Forrás: rtlklub.sajtoklub.tv

Mit gondol az új műsorról? Unja, rajong érte? Miért? Írja meg nekünk!