17,2 százalékos nézettség elég volt az RTL Klubnak, hogy nyerje a hetet a 15 százalékos TV2 előtt. Az M1 az év harmadik hetében 8,1 százalékos átlaggal ment. A kereskedelmi célcsoportban 16 százalékot jegyzett az RTL Klub, bő 14-et a TV2, a középmezőnyben pedig a Cool és a Film+ is verték az M1-et a fiatalabb nézők körében. A Viasat3 hatodik helyen zárt, 3,8 százalékkal.
A 18-49-es célcsoportban a Barátok közt nyert a Fókusz és a Cobra 11 előtt. A fiatalabb nézőknél az RTL-es Híradó a negyedik, megelőzve A kód-ot és a Fantasztikus négyes című filmet. A reklámozók által favorizált korosztály nézettségi listáján a TV2 a harmadik Indiana Jones-filmmel és a Tények-kel fért be a top 10-be.
A teljes lakosságnál azonban az RTL napi sorozata ezúttal alulmaradt, a Híradó január 16-i adása áll a lista élén. A következő öt helyen a megszokott programokat találjuk, a TV2 egy hírműsorral (Tények), egy magazinműsorral (Napló) és egy scripted realityvel (Családi titkok) van a tízben. A Voice átlagnézettsége csak 950 ezres volt, ami annyiban különös, hogy 926 ezret tudott a Bűnök és szerelmek is egy erősebb estéjén, és utóbbi egy összehasonlíthatatlanul olcsóbb műsor.
Top 20, teljes lakosság
Minden műsor a legnézettebb adásával szerepel.
Forrás: Nielsen Közönségmérés