A Nielsen Közönségmérés adatai alapján a Sport1 háromórás keddi BL-műsorára több mint 1 millió ember volt kíváncsi legalább egy időre. A Sport1 a kétórás csatával - amin a spanyol csapat kis híján teljesítette a lehetetlen küldetést - a fogyasztói szempontból legfontosabb 18-49 éves férfiak körében több mint 21 százalékos közönségarányt ért el.
Ezzel az adott célcsoportban - a nagy kereskedelmi csatornákat is beleszámítva - a legnézettebb volt a mérkőzés alatt. Ráadásul az UEFA számára kiemelten fontos közönség, a 16-34 éves férfiak körében a közönségarány csaknem 27 százalék volt ebben az időszakban - közölte a sporttévé.
A Sport1 a döntőt is élőben közvetíti, Méhes Gábor, a londoni Wembleyből jelentkezik majd május 25-én. A meccset az [origo]-n is követheti.