Négy gyerekem születése is tévéműsorhoz köthető

Ökrös Gábor, TV2 kreatív producer
Vágólapra másolva!
Ökrös Gergely, a TV2 kreatív vezetője nem ma kezdte a pályát: dolgozott az MTV-nek, a Viasatnak, az RTL Klubnak is. Forgatott vagy ötven műsorban, Csíííz-t Liptaival, Stohl Andrással Survivor-t Dominikán, különféle realityket itthon és külföldön, köztük a magyar és szlovák Való Világ-ot, mostanában viszont inkább a Sztárban sztár, Az ének iskolája, az Édes élet sikereire büszke. Formátumok fejlesztésén dolgozik, ilyeneket vásárol a nemzetközi piacokon – és Joshi Bharat tévés jelenlétét is nagyrészt neki köszönheti a néző. 
Vágólapra másolva!

A Komlósi stúdióból kerültél az MTV-hez gyakornokként. Mindig a tévézés vonzott?

Gyulai vagyok, és egyszer a városból jelentkezett a Geszti Péter féle, Ász című műsor, ami olyan embereket mutatott be, akik maradandót vagy különlegest tettek a lakóhelyükön. Én akkoriban klubot üzemeltettem a barátaimmal, többek között a Kispál, a Tankcsapda és Deák Bill Gyula léptek fel nálunk. Emiatt voltunk Ász-jelöltek, én pedig ennek a műsornak a kapcsán ismerkedtem meg későbbi mentorommal, Gregorich András főszerkesztővel és persze Geszti Péterrel. Ekkor kezdett el érdekelni a show-business. Jóban lettünk, és már majdnem állást kaptam Geszti reklámcégénél, amikor kiderült, hogy nem tudok angolul. Ezt végül pótoltam, Londonba mentem, másfél évig voltam kinn. Ez volt az a pont, amikortól tudatosan elkezdtem építeni a televíziós pályámat. Mindenképp tévézni akartam: miközben egy könyvesboltban dolgoztam, a Komlósi Oktatási Stúdió tévés műhelyeire jártam és párhuzamosan végeztem Szegeden a művelődésszervező- média –szakot. Egy nap Radnai Péter tartott órát a stúdióban, amikor bejött Simon András, akkori MTV-s hírolvasó, felelős szerkesztő, hogy a Junior Híradó-ba keresnek embert.

Fotó: Pályi Zsófia - Origo

Ott mivel bíztak meg?

Nyár volt, amikor oda kerültem, mindenki szabin volt. Riportokat csináltam, sajtóeseményekre, kiállításokra küldtek. Egyszer például elvittek helikopterrel, hogy az árvízről tudósítsak, de annál is izgalmasabb volt, amikor jött a Jamiroquai, és én fogadtam a magángépüket: Jay Kay láthatóan tudatmódosult állapotban szállt ki a gépből, én meg odaálltam elé kötött pulóverben, hosszú, göndör hajjal, sután, hogy feltegyek banális kérdéseket. Döbbenten nézte az MTV-s mikrofonomat, magyaráznom kellett, hogy ez nem a világmárka Music TV, hanem a magyar közszolgálat. Amikor arról faggattam, mit üzen a magyaroknak, csak annyit mondott, hogy Szlobodan Milosevics „has to die".

Hogy jött a képbe a Csíííz?

A Junior Híradó után már a Szabadság tér című MTV-s műsorban dolgoztam, amikor elindultak itthon a kereskedelmi tévék, én pedig éreztem, hogy az lesz az én világom. Egy nap jött velem szembe a folyosón az általam már ismert Gregorich, aki akkor Gesztivel egy Fazonok című műsort csinált az MTV-re, de már az RTL-nek is dolgozott a Csíííz főszerkesztőjeként. Azon túl, hogy lecseszett, mert nem jelentkeztem nála, felvett maga mellé dolgozni. Tőle tanultam legtöbbet a televíziózásról.

Jó volt az? Kikkel dolgoztál a Csííízben?

Számomra az volt a hőskor. Akkor volt pályakezdő Liptai Claudia – a mi életünk néha összetalálkozik, együtt kezdtünk, most pedig mindketten a TV2-nél vagyunk. Clau mellett Beleznay Endre, Forgách Gábor, Besenczy Árpi volt még főszereplője a műsornak, ami nagyon sikeres volt. A Csíííz tele volt vicces home videókkal, mi pedig rövid kis gegeket forgattunk a műsorba. Volt olyan, hogy mínusz húsz fokban az érdi temetőben sírásókat alakítottak a fiúk. Szóval, nem volt könnyű munka...

Milyen volt a 15 évvel ezelőtti Liptai?

Energikus, jó fej. Sokat adott hozzá az író szövegéhez, de ez jellemző volt az egész csapatra is. Mindenki spontán tett hozzá marhaságokat az előre megírt poénokhoz. Aztán Claudia a Találkozások-at vitte, onnan csábította át Friderikusz Sándor a TV2-höz, saját talkshow ígéretével – amit meg is kapott. A Csíííz pedig öt szezonon át ment, holott csak kettővel terveztek az elején.

Utána jött a Popsztárok, a Megasztár előfutára?

A műsor nem csak az én pályafutásomban volt mérföldkő, de a szakma számára is. A műsor a zenei tehetségkutatók úttörője volt itthon, és ez volt az a munka, amikor először dolgoztam licencműsorban, formátumbiblia alapján. A Popsztárok rögzített volt, nem élőben ment a show, a műsorfolyam kifutása az volt, hogy összeálljon egy pop-formáció. Ez volt a Sugar and Spice. A zsűriben ott ült a zenetévés Lilu, egy szakember valamelyik kiadótól és egy holland fickó, aki zenei producerként ügyködött.

Ki indult benne?

A mezőnyből többen felbukkantak a popszakmában vagy musicalszínpadon, például Vágó Bernadett, Oláh Ibolya, de Görög Zita is énekelt benne. A csatornák amúgy már akkor is árgus szemmel figyelték egymást, és amikor Árpa Attiláék megtudták, min dolgozunk, elindítottak egy hasonló jellegű, Üstökös című műsort Kozsóval. Náluk is volt válogatás, tábor, majd a végén egy együttes állt össze.

Fotó: Pályi Zsófia - Origo

A viasatos Farm következett, amelyben szerintem több volt, de szerencsétlenül időzítették.

Itthon későn indult a kereskedelmi televíziózás, sok mindenre magunk kellett, hogy rájöjjünk, így egy igen hosszú tanulási folyamat volt az egész. Ennek egyik fontos állomása volt a Farm. Borzasztó sokat jelentett, hogy itt külföldi szakemberrel dolgoztunk, aki már csinált valóságshow-t . Bár a Viasat korábban próbálkozott a Bár című realityvel, itthon senki nem rendelkezett olyan komoly tapasztalattal e téren, mint ő.

Szerinted miért nem lett siker a Farm?

Mai szemmel már látom, hogy az itthoni döntéshozók igencsak elszúrták a castingot. Csak városiakat kellett volna beválogatniuk, akik ott szerencsétlenkednek nomád körülmények között. A Farm-ba viszont bekerült egy falusi srác, aki tudott tehenet fejni, értett az állatokhoz, volt egy idősebb férfi, ő mindenhez értett, egy asszony pedig elfoglalta a konyhát, és főzött az egész csapatra. A többi szereplő csak ott lézengett, ami nem volt szerencsés.

Ráadásul az első, az őrült sikeres Big Brother-rel és a Való Világ első évadjával ment szemben, hetek alatt kivérzett a Farm. Nem volt programming a Viasatnál?

Nem ismerem a részleteket. Valószínű, hogy megcsúsztak időben, ezért nem indultak el nyáron. Pedig az eredeti időzítéssel nem volt baj, hiszen a Bár is nyáron indult egy évvel korábban, és sikeres lett. Tanulság, hogy kábelen másképp kell időzíteni rövid és hosszútávon egyaránt. A Big Brother tehát valóban szétdarálta a Farm-ot, ami azért azzal együtt, hogy nem volt nézett, nagyon szép műsor volt. Emlékszem, egy hosszan tartó stábbuli dacára felkeltem reggel fél ötkor, kimentem Szőke János operatőrrel felvenni vágóképeket: a harmatos rétet, a párás pókhálón megcsillanó hajnali napfényt, a száradó gumicsizmákat. Amúgy vicces volt, mert olvastam, hogy esni fog, és vidéki gyerekként vittem gumicsizmát, amin jót derültek a budapesti kollégák. Aztán, amikor két nap eső után mindenki sportcipőben vagy szandálban ott cuppogott a nagy sárban, akkor már azt kérdezgették, hol lehet ilyet venni. Ez a József Attila-forrás környékén volt, egy szépséges vadászházban. Amikor az erdészt kérdeztem, miért nem lakik itt, azt válaszolta, hogy ott, a teraszon fejbe lőtte magát az elődje a vadászpuskával...

És onnan mentél a VV-villába.

Igen. Villámgyorsan toborzott embereket az RTL Klub, és én is bekerültem a csapatba. Kétfelé osztottak minket: voltak, akik csak a stúdióval, a műsorvezetőkkel törődtek, mások a villával és annak lakóival foglakoztak. Én az előbbi csapatban voltam, minden, amit Stohl András, Nóci vagy Lilu mondott a felkonf során, ahhoz nekem is közöm volt.

Stohl Andrással jól kijöttél?

Őt korábban a Reggeli-ben láttam, és egyáltalán nem volt szimpatikus, nagyképű fickónak tartottam. 2002 nyarán olvastam a lapokban, hogy balesete volt, kórházban kezelik, és tényleg mindenki azt hitte, hogy meg fog halni. Buci tehát félhullaként, de el kell, hogy mondjam, nagyon fegyelmezetten került ebbe a produkcióba: pár héttel a karambol után kijött a kórházból, és profin beköszönt a műsorban. Később nagyon sok produkciót csináltam vele, és jó barátom lett. Rájöttem, hogy nem is nagyképű, sőt, kifejezetten önzetlen és nyitott ember. Egyszer például egy kiskutyával toppant be a Való Világ stúdióba: kérdeztük, honnan van. Kiderült, hogy a felvétel előtt vadászni volt, találkozott az erőben egy idős bácsikával, aki látta Buci vadiúj fegyverét, és azon kesergett, hogy ötven éve járja az erdőt, de sose lesz már ilyen puskája. Stohl odaajándékozta neki a drága fegyvert, az öreg vadász pedig – hogy ne maradjon adós – neki adott egy tacskókölyköt. Hát ilyen arc Buci.

Fotó: Pályi Zsófia - Origo

Milyen volt a VV1 utáni gyors kapcsolás a VV2-re?

2002 karácsonyakor véget ért az első Való Világ, és mindenki, aki négy hónapig szünet nélkül, éjjel-nappal dolgozott, ment volna szabadságra. Pár napra rá viszont már indultak a beszavazó show-k, szilveszterkor pedig becuccolt a VV2-es csapat, Pandorával. Nem volt pihenő. Érdekes volt, hogy más tévén a köztársasági elnök beszélt éjfél után, ott pedig Stohl Buci improvizált valamit a VV-show keretein belül. Nem tudtunk lazítani, mert nézettségben a Való Világ egyre jobban ment rá a Big Brother-re, és az RTL nagyon meg akarta nyerni a második évadot, az elveszett első után. Végül három Való Világ-ot csináltam itthon, kettőt Szlovákiában.

A magyarok nem sokszor adnak el formátumot: hogy volt ez?

A Markíza, a nagy szlovák kereskedelmi tévé megvette a Big Brother-t, a sokkal kisebb Joj pedig megvásárolta az RTL Klubtól a VV-formátumot, ezzel ment ellene, és meg is verte. Pont egy évig voltam kinn a VyVolení című realityre felügyelve. A szlovák televíziózás akkor közelebb állt a mozifilmhez, nem értettek még a rendezők a valóságshow-khoz, nekünk meg már volt rengeteg tapasztalatunk. Nagy fordulat és élmény volt számomra, hogy addig én tanultam külföldi konzultánsoktól, akkortól pedig én adhattam át a szakmai tapasztalataimat. A kis tévé közben simán megverte a nagyot ezzel a műsorral, amit a helyiek alig hittek el.

Dolgoztál a Survivor-ben is. Szlovákia után Dominika, szép ugrás.

A Survivor a második és harmadik hazai Való Világ között forgott. Nekem is hihetetlennek tűnik, nagyon felpörögtek a dolgok akkor. Másfél év alatt négy napot nem dolgoztam, a montírozóból mentem az esküvőmre. Érdekes, hogy mind a négy gyermekem születése egy- egy műsorhoz köthető. A VV vezérlőjében tudtam meg, hogy a feleségem először terhes, második gyermekünk a szlovákiai küldetés alatt született, a harmadik gyermekem az Ezek megőrültek egyik forgatási szünetében, a negyedik a Voice alatt jött világra.

Hogyan emlékszel vissza a magyar Survivor-re?

Egyszerre vettünk fel két évadot. Kovács Dani volt a felelős szerkesztője az egyik csapatnak, a másiknak én. Mivel két szériáról volt szó, két-két törzsre osztottuk a szereplőket, így négy tábor közt ingáztunk. Motorcsónakkal jártunk a helyszínek közt: homokos lapály, földnyelv, illetve leszakadt hegyoldal között, elsüllyedt hajó mellett. Az egyik részen a spanyolok forgattak előttünk, nekik egy barlangban volt berendezve egy komplett stúdió... kicsit nagyobb költségvetéssel.

Elég béna volt a magyar verzióban, hogy a gyűlések nappal voltak, de – értelmetlenül – fáklyákkal. Jobban mutatott volna este, tábortűz mellett, mint az amerikai verzióban.

Igen, de ez mind költségvetési kérdés. Ez licencműsor, lehetett volna jóval drágább csomagot venni, ahol biztosítanak a helyiek világítást. A spanyolok helikopterrel jöttek-mentek vígan, mi meg egy lélekvesztővel, kis motoros csónakkal. Olyan is volt, hogy nagy viharban mentünk ki, hatalmas hullámok közt, még a bennszülött is keresztet vetett, aki a csónakunkat irányította. Volt, hogy Stohl Bucival mentünk ki egy hajnalban, kérdeztük, hol a kapitány. Egy legényke magára mutatott, hogy ő az... mi meg ott kapaszkodtunk az életünkért a vadul hullámzó vízen. Amúgy voltak bőven veszélyes, rizikós helyzetek: egyszer például a játékosok, akik sokat éheztek, megettek valami gyümölcsöt, és egyikük rosszul lett, sokat hányt és el is ájult. Persze épp akkor romlott el az URH-adó. Késő este hozattuk be egy mentőcsónakkal egy közeli faluba... szerencsére. Teljesen kiszáradt, ha nem kap infúziót, meg is halhatott volna. Ez erős élmény volt, mert addig mi vidáman azt hittük, hogy senkinek nem eshet komolyabb baja.

Aztán jött Argentína: a Rettegés foka, civilizáltabb körülmények közt. Milyen emlékeid vannak erről?

Lilu ott jött össze a férjével, Árva Lacival, ez jut először az eszembe. Annyi virágot nő a világon nem kapott! Buenos Airesben volt a forgatás, és baromi sokat nevettünk... Fekete Pákó például előtte azt állította, hogy Afrikában egy dzsungel mellett nőtt fel, és az oroszlántól sem félt – ehhez képest majdnem infarktust kapott, és hisztérikusan rikoltozott, amikor kedves kis fehéregereket tettünk rá. Sírt ő is, de Győzike is bőgött keservesen, mert tudta, hogy ő következik. A helyi stáb, az argentinok a közvetítő kocsiban nem hitték el, milyen palikat vittünk ki magunkkal, hogy nem színészkednek. Dominika nagyon fárasztó volt, az argentin forgatás viszont sokkal egyszerűbb és szervezettebb. Egyik kedvenc élményem volt, amikor Südi Iringót és Horváth Évát elvittem egyszer vacsorázni, engem irigyelt mindenki az étteremben. Utána felfedeztünk egy autentikus tangós helyet, ott táncoltunk, majd utána egy másikba mentünk, salsázni. Éva volt a párom, viccesek lehetünk, mert egy fejjel vagyok alacsonyabb nála. A születésnapomon pedig le akartak csukni a helyi rendőrök, mert az utolsó esték egyikén elmentünk bulizni, hajnalban meg úgy gondoltam, hogy majd én irányítom a Buenos Aires-i forgalmat. Kovács Lázár győzte meg végül a rendőröket, hogy nem kell letartóztatni.

Fotó: Pályi Zsófia - Origo

Mikor csábított át a TV2?

A Reggeli-t csináltam akkor az RTL-en. A műsor sikeres volt, nagyon élveztem, remek volt a csapat, de borzasztó korán kellett kelni. Két gyerekem volt akkor, hajnalban indultam dolgozni, este értem haza hullafáradtan. Másrész pedig úgy éreztem, hogy karrierem egy falnak ütközött. Fejlődni akartam, újabb kihívásokra vágytam, ezért felmondtam és Kovács Kristóf hívására elmentem a Primetime-hoz. Ő akkor a Nagy fogyás-t készítette a TV2-nek. A magyaroknak annyira nem jött be, mint az amerikaiaknak, azok a sémák nem működtek rendesen.

Joshi Bharat viszont bejött a magyaroknak, őt te szabadítottad a nézőkre.

Az előzményt nem mindenki tudja: A Mónika show tíz éve ment töretlenül, az RTL folyamatosan nyerte a sávot. Amikor idejöttem a TV2-höz, azt láttam, hogy nem olyan műsort indít a csatorna abban a sávban, ami épp megtalálja a közönségét. Ment ellene Konta Barbara talkshow-ja, de nem voltak otthon a fiatalok délután, nem nézték. Ment ellene Jakupcsek Gabi beszélgetős műsora, de az túl intellektuális volt ahhoz, hogy nagy közönséget ültessen le délután. Aztán az volt az ötlet, hogy a Dr. Phil-t csináljuk meg magyarul. Tíz emberünk kutatta az országot olyan pszichológus után, aki jól működne képernyőn.

Nem találtatok?

Rengeteg meló volt vele, kétszáz pszichológussal csináltunk próbafelvételt, talán hárman maradtak a végére. Ekkor Illés Gabi, a Megasztár producere javasolta, hogy nézzük meg Joshit, aki sorselemző, és korábban szerepelt a műsoraiban. Nevettem rajta, mondtam, hogy hagyjon a butaságokkal, de meggyőzött azzal, hogy rengeteg középkorú nő jár hozzá konzultációra. Végül bejött a tévébe, de még akkor is bizalmatlan voltam vele: mert eleve milyen név az, hogy Josi Barát? Aztán kiderült, hogy Bharat, nagyon jól néz ki a képernyőn, és az elé tett helyzetet remekül oldotta meg, profin, nyugodtan. Az indiai kultúrkörből is jó sztorikat vett elő, amin később a vendégek csak pislogtak. Ragyogóan működött, noha eleinte mindenki kételkedett benne. Három hónap után ő lett Magyarország kedvenc férfi műsorvezetője.

Nagy merészség volt egy közép-európai országban betenni indiai palit, aki nem is beszél tökéletesen magyarul.

Végképp meggyőzött, amikor naptár helyett elővett egy lapot, ami tele volt írva időpontokkal: 9 Jucika, 10 Marika, 11 Kovácsné. Joshinak hónapokra előre tele volt a naptára középkorú nőkkel, akik szorgosan jártak hozzá – és pont ők voltak a célcsoport abban a délutáni sávban.

A Mónikát az ORTT és a Joshi Bharat együtt nyírta ki, amiért utóbbinak köszönet jár, de azért itt is voltak alpári viták, primitív dulakodások. Nem lehetett másképp?

Nagyon ügyeltünk egy darabig arra, hogy ne legyen fizikai kontaktus. Amikor a verseny nagyobb lett, akkor azonban tényleg becsúszott pár verekedés. Végül a vezetőség úgy döntött, hogy levesszük a képernyőről. Joshi elvégezte a dolgát, nagy sikereket hozott a csatornának. Ebben az időben született egyébként műsorkészítési kódex, amit azóta is irányadónak tartunk.

Az Ezek megőrültek! nagyon jól indult a TV2-n, ez a saját gyereked?

Igen, az első sorozatban volt olyan adás, amely 39 százalékot csinált. Az örömtévézés volt. Ott is a műfaj szelektált, aki vállalta, azzal jókat szórakoztunk. Eljött Benkő Dániel, személyes kedvencem, Karda Bea, Ganxsta Zolee.

Alkudoznak a celebek egy ilyen reality előtt?

Olyan nem volt, aki kevesellte volna a gázsit, mert ez egy egyszerű történet: vagy akar valaki vazelinen elasztikus ruhában csúszkálni, vagy nem akar. Vicces, mókás műsor volt, sok ismerősöm kérdi, mikor lesz megint. A gyerekek is nagyon szerették, de azért az ORTT megbüntette a csatornát, mert volt egy feladat, ahol női bugyiról kellett betűket összeolvasni...

Aztán az eltűnt, és a Voice került elő, az lett volna az erős fegyver az X-Faktor ellen, de nem szólt akkorát, mint terveztétek.

A Voice-t határozottan sikerként könyvelem el. Azt gondolom, soha nem látott színvonalra emeltük a zenei tehetségkutató műfajt, minden egyes pillanatára nagyon büszke vagyok! A meghallgatások és a párbajok nagyon jó eredményeket hoztak, az élő adások nézettsége esett valamelyest vissza.

Ezt mivel magyarázod?

Ennek az egyik oka az, hogy nem engedtünk a zenei színvonalból, és voltak kevésbé ismert dalok is a palettán. A másik ok az lehet, hogy nagyon sokan jutottak el az élőkig, így kisebb lehetőséget kaptak a nézők az azonosulásra. Ha visszatérünk a formátummal, ezeken biztosan változtatni fogunk. A Voice-nak amúgy elképesztő respektje volt, és a kritikái is nagyon jók voltak. Az eleje bőven 30 fölötti közönségarányokkal ment, a végén volt 22 is, nincs szégyenkezni valónk.

A Rising Star lesz helyette?

Én nagyon hiszek az innovációban, az újdonság erejében. Bizonyíték erre a Voice, az Ének iskolája, a Sztárban Sztár és remélem a Rising Star is a sikersorozat része lesz. 2014 őszén indul és átalakítja a szavazási szokásokat. Most már nem csak a megérzésemben kell bíznom, a műsort megvette az amerikai ABC, a német RTL és a brit ITV is nagyon érdeklődik.

A Sztárban sztár most jól megy: lepihen majd?

Tizenkét remek, motivált, jól kommunikáló énekest gyűjtöttünk össze, talán van még tizenkettő ilyen itthon. Viszont száznál több előadót kellett összeírni úgy, hogy egyszer sem ismétlődjön senki, ne legyen kétszer például Elvis Presley. Eredeti, azonosítható, ikonikus előadókat kellett találnunk, olyat, akinek a bőrébe bele lehet bújni. Most nagyon sikeres a műsor, egyszerűen szórakoztató, nem lenne jó ötlet azonnal visszahozni, de biztosan visszatér majd a TV2-re.

Az ének iskolája viszont jön tavasszal. Ugyanaz a zsűri?

Az első évadja a kora tavaszi, késő téli, kissé borongós időszakban érkezett, nagyon jól időzítve. Olyan színnel jöttünk, amilyen nem volt itthon, nem volt benne káromkodás, verseny, csak tömény szeretet. Változatlan zsűrivel megyünk tovább, jelenleg is keressük a tehetséges gyerekeket.

Az Édes élet meddig tud menni?

Szerintem ebben sok van, német kollegákkal közösen fejlesztettük, hittünk benne. A siker egyik titka, hogy valódi alternatívát kínál a többi csatornával szemben. Négy-öt történet van egy adásban, olyan szálak, amelyek nem találkoznak. Vannak állandó szereplők, akik lojalitást építenek, úgyhogy rá lehet szokni. Szappanoperaként működik, hosszú távon számolunk vele. Az emberek szeretik az újdonságot és az állandó dolgokat is, ebben a műsorban mindkettőt megtalálják.

Győzike pár – általam látott - kutatás szerint magas kiégési mutatóval bír, mégis képernyőn van. Meddig lehet ott?

Itt nem csak egy szereplő van, éppen ez a különleges a műsorban: kiválaszthatja a néző a kedvenceit, nézheti a műsort két-három másik miatt is. Győzikét lehet, hogy kiégettnek tartják páran, de bizonyított. Jelenleg gyakran 23 százalékos közönségarányt hoz vele a műsor a célcsoportban. Az Édes élet folyamatosan nő, gyönyörűen építi nézői bázisát. Rengeteg lehetőséget látok még ebben a formátumban.

És hamarosan indul egy reality civilekkel, ez miben lesz más?

Én nagyon hiszek benne. Azon túl, hogy a nemzetközi tapasztalatok szerint is egyre népszerűbbek a valódi emberek, valódi történetei saját környezetükben, az országot járva elképesztően különleges, szórakozató emberekkel találkozom, akiknek az élete valóban megér egy saját realityt. De már az is meggyőző, ha az Édes élet úgymond civil szereplőit megnézzük, Pamelát, Zsolit vagy Cyntiát. Jelenleg a válogatás folyik, már most nagyon ígéretes a felhozatal!