RTL-TV2: egy ide, egy oda

2014.02.17. 15:23

Teljes lakosságban a TV2 nyert, a reklámozóknak fontos korcsoportban az RTL Klub. Jól megy A nagy duett, a fiatalok pedig az Éjjel-nappal Budapestet nézik.

A teljes lakosságnál a TV2 nyerte a hetet, 15,1 százalékos közönségaránnyal. Az RTL Klub második lett, 13,5-tel, az M1 pedig harmadik, 7,5 százalékkal.

A legnézettebb műsora múlt héten a Tények lett, megelőzve a Barátok köztöt és A nagy duett második adását. Jól tartja magát az Éjjel-nappal Budapest, és a vasárnap esti műsorsávban egymás ellen menő Napló és Cobra 11. A közmédián A Dalt közel 700 ezren követték, a Jóban Rosszban legjobb eredménye pedig 600 ezres volt, kevesebb, mint a fele, mint amit Berényiék hoznak.

Top 20, teljes lakosság, 2014. 7. hétForrás: Nielsen

A kereskedelmi célcsoportban, a 18-49 évesek közt az RTL Klub vezet (13,4%), a TV2 előtt (13,3%), majd a Film+ és a Cool TV következik a sorban. Mindkét RTL-csatorna verte az M1-et és a 3 százalék alá csúszó Viasat3-at.

A reklámozóknak fontos korcsoportban az RTL Klub két napi sorozata áll az élen, a fiatalosabb Éjjel-nappal Budapest vezet. A nagy duett szépen termelt, a negyedik és ötödik helyen pedig a Napló és a Tények található. A Való Világ legnézettebb adása 10, 7 százalékkal ment az RTL II-n.