A Rising Star vezet, az X-Faktor a második

Rising Star, TV2
Vágólapra másolva!
A TV2 zenés műsora uralja a vasárnap estét, több nézőt vonz, mint szombat este az X-Faktor, amely előtte négy évadon át uralta a listákat. Teljes lakosságban kicsivel nyert az RTL Klub, a 18-49-es kereskedelmi célcsoportban már nagyobb fórral, itt a Barátok közt az éllovas. Heti számok, grafikonok.
Vágólapra másolva!

Teljes lakosságban az RTL Klub nyerte az év 50. hetét, 14,2 százalékos közönségaránnyal, de csak egytized százalékponttal maradt el tőle a TV2. Az M1-nek volt már jobb hete, most 6,6-tal zárt.

A lista láttán örülhetett a TV2, mert az első helyet elvitte a Rising Star, de az RTL Klubnál is elégedetten nyugtázták az adatokat, mert az első hétből öt műsor náluk futott. Az X-Faktornak voltak már szebb napjai, az 1 millió 196 ezer nézőnél hozott már sokkal többet is.

Forrás: Nielsen



A Szulejmán közel 800 ezer magyart érdekel, a Rising Star pedig 1,3 millió nézőjével simán leverte Harry Potter, aki - ezek szerint - már nem vonz nagy tömegeket, 683 ezer néző, abban a sávban, a piacvezető RTL-en szerény.

Forrás: Nielsen

Forrás: Nielsen

Hétvégén 1-1

A szombat estét az RTL célcsoportjában vizsgáltuk, itt az látszik, hogy a Cool nagyon belekezdett, de amikor elindult a Fókusz Plusz és a Bajos csajok című film, akkor esett a kábeltévé közönségaránya. Az X-Faktor végül könnyen nyerte az estét, de ennél voltak már erősebb számai is.

Forrás: Nielsen

A vasárnapi számokat a TV2 által preferált 18-59-es célcsoportban vizsgáljuk. Itt az látszik, hogy az RTL Híradó szépen ment, de Harry Potter már nem tudta elvarázsolni a nézőket, a mágia kevés volt, mert sokan átkapcsoltak a TV2-re, a Rising Starra. A zenés show végig vezetve nyert, csak este 10 után vette vissza a vezetést az RTL Klub.

Forrás: Nielsen

Nézettségelemző gyorstalpaló

A közönségarányt százalékosan ábrázoltuk, ennek a rövidítése SHR%. A grafikonok a tévétársaságok heti átlagos közönségarány-adatait mutatják. Arról árulkodnak, hogy a teljes lakosság, vagy a 18-49 éves korcsoportból a tévét nézők hány százaléka nézte az adott csatornát. Minél nagyobb a szám, annál népszerűbb a csatorna az adott célcsoportban.

Ha kíváncsi arra, hogy a Nielsen hogyan méri a tévétársaságok nézettségét, akkor kattintson ide.