Vidus Gabriella, az R-Time ügyvezető igazgató elmondta, hogy három-öt százalékos növekedést vár most a jövő évet tekintve a piacon, de a gazdasági környezet kiszámíthatatlansága ezt befolyásolhatja. „Az idei év abszolút nyertese az RTL3, amely mind a teljes napot, mind pedig a főműsoridőt tekintve növelni tudta a nézettséget, egyedüliként a nagy csatornák közül, az árbevétele pedig 20 százalékkal emelkedett. Akkora volt a kereslet, hogy a csatorna betelt" – mondta Marketing&Mediának. (Az RTL3 valójában a Cool, a Film+ és az RTL II, amely reklámidejét együttesen értékesítik.)
Simon Zsolt, TV2, társtulajdonos, vezérigazgatója szerint a tavalyi év második fél éve meglepően jól alakult a tévés piacon. „Számításunk szerint a második fél évben tíz százalék felett nőtt a tévés piac, a növekedés nagy nyertese pedig a TV2 csoport. (...) A reklámbevételünk 2014-ben nyolc százalékot nőtt. Kimagasló növekedést produkált a non-szpot terület, ahol 50 százalékkal növekedtünk. Nagyon optimistán látjuk 2015-öt, úgy gondoljuk, hogy a második fél év pozitív tendenciája folytatódik jövőre is, azaz két számjegyű tévépiac-bővüléssel tervezünk" – nyilatkozta.
A programigazgatókkal az Origo is interjúzott hosszabban 2014 végén, a cikket itt találja.