Egy macska bosszantja folyamatosan Dr. Tóthot

Dr. Tóth
Vágólapra másolva!
Az RTL Klub orvosos műsora továbbra sem lendült be igazán, viszont utána már a csatorna viszi az estét. Az M1 csak 2,6 százalékot szerzett a 18-49-es korcsoportban, főképp ötven fölöttiek nézik.
Vágólapra másolva!

A Médialiftbe ezúttal három férfi szállt be: Somogyi Zoltán, a 8.08 Minden reggel című műsorral lefelé megy, mert továbbra sem tudja megszorongatni a Mokkát. A TV2 reggel és délután virgoncabb, például A macska című széria simán veri Dr. Tóthot, így került a liftbe Daniel Arenas. este már az RTL Klub az úr, a fiatalabb nézőknél az Éjjel-nappal Budapest továbbra is nyerő, mint az alábbi grafikonon is látható.

Nézze meg nagyban! Forrás: Nielsen

Naponta váltjuk a 18-49-es, a 18-59-es és a teljes lakosságot, most előbbi van soron, ebben vizsgáljuk a csatornák teljesítményét. Mint az oszlopgrafikonon is látható, 2,2 százalékpontot vert rá az RTL Klub a TV2-re, nyomukban a Cool, a Film+, és a közel 5 százalékos Comedy Central. Az M1 szerény 2,6 százalékot jegyzett március 4-én, a tízbe befért még az AXN és a Story4 is.

2015. 03. 04. napi adatok Forrás: Nielsen

Nézettségelemző gyorstalpaló

A grafikonokon a közönségarányt százalékosan ábrázoltuk. Ennek a rövidítése SHR%. Azt meséli el, hogy az adott célcsoport éppen tévét néző tagjainak hány százaléka nézi a műsort. Minél nagyobb ez a szám, annál jobban örülnek a műsorkészítők és a csatorna vezetői. Az oszlopdiagramon a tíz legmagasabb közönségarányt elérő csatornát mutatjuk.

Ha kíváncsi arra, hogy a Nielsen hogyan méri a tévétársaságok nézettségét, akkor kattintson ide.