Nagy a bosszúság a TV2-nél a szombat este miatt

Tina Fey
Vágólapra másolva!
A Tények még szépen ment, utána tömegesen elkapcsoltak a nézők a csatornáról. Vasárnap már kicsit kiegyenlítetettebb volt a küzdelem, de lapos hétévége volt tévés szempontból: se Dal, se X-Faktor, se Rising Star, se Való Világ.
Vágólapra másolva!

A Médialiftben Tina Fey, aki ugyan rokonszenves nő, de a filmjéről menekültek a magyar nézők szombat este. Felfelé nyilat kapott a Cobra 11, mert most is bőven nyert, illetve némi jóindulattal a Szerencseszombat is bekerült. Igaz, hogy teljes lakosságban messze nem nyerte meg a sávját, de egy kis időre a legnézettebbé tette az M1-et, arra a pár percre, míg kiderült, van-e telitalálat az ötös lottón.

0,7 százalékponttal az RTL Klub nyert a TV2 előtt, így előbbi lett a legnézettebb hazai tévé a múlt héten. Az M1 jelen formájában utolsó előtti hetét 6,1 százalékkal hozta, Cool, Film+ majd ATV a további sorrend, mint az oszlopgrafikonon is látszik.

Forrás: Nielsen

A 18-49-es korosztályban már jelentősebb az RTL Klub fórja, 3 százalékponttal vezet, de a harmadik és a negyedik helyen is RTL-tévé áll, a Cool és a Film+. Az M1 és M2 ebben a korcsoportban csak kicsivel népszerűbb, mint az AXN vagy a Story4.

Forrás: Nielsen

A Barátok közt adta az elmúlt hét legnézettebb műsorát, de ebben semmi meglepő nincs. A korábban kétszer is listavezető Fókusz most második, de amúgy is az RTL Klub dominál: az első 14 műsorból 12 ott ment. A top 20-ba nem fért be közmédiás tévéműsor.

Forrás: Nielsen

Szombat este az RTL Klub megtartotta közönségarányát, a TV2-ről viszont menekültek a nézők a Bébi mama előtt, méghozzá valószínűleg a Szerencseszombatra. Eztán dühösen összegyűrték a nem nyertes lottószelvényt, és elkapcsoltak az M1-ről.

Nézze meg nagyban! Forrás: Nielsen

Korábban sok vasárnap estét nyert a TV2 a Rising Starral, de a show-nak vége, most filmekkel kell becsalogatni a nézőket. Látható, hogy az RTL jobban nyitott, de este 10 után volt egy jó órája a TV2-nek is. A magyarok továbbra is gond nélkül megnéznek filmvégeket, és nem zavar sok tízezer embert, ha nem látta a másfél órás alkotás elő 60 percét.

Nézze meg nagyban! Forrás: Nielsen

Ha kíváncsi arra, hogy a Nielsen hogyan méri a tévétársaságok nézettségét, akkor kattintson ide.