Újabb TV2-csatorna indulhat

tévé, tévéképernyő, média
Vágólapra másolva!
Classic néven új tévécsatorna indítását tervezi a TV2.
Vágólapra másolva!

Classic néven új tévét indítana a TV2-csoport még karácsony előtt. Ezzel a csatornával az idősebb korosztályokat szeretnék megszólítani – értesült a Népszabadság.

A csatorna nézőközönsége egyre idősebb, már rendszeresen alulmarad az RTL-csoport és más médiacégek által preferált, reklámozóknak fontos 18–49-es célcsoportban, egy ideje már a 18–59-es korosztályra céloz. A Cassic vélhetően a hatvan fölöttieknek is szólna, viszont a legtöbb reklámozó ezt a korcsoportot már nem keresi, mert – általános marketing-vélekedés szerint – addigra rögzülnek a preferenciák, megvannak a kedvelt márkák, és csökken a kísérletező kedv, nem annyira befogadó a tévéző-fogyasztó egy új termékre.

Forrás: AFP

De mi az a TV2 Max és a TV2 Bonus?

Mint korábban írtuk, a TV2 Média Csoport Kft. még január közepén számos márkanevet levédetett a Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatalánál. A következő elnevezésekről van szó: TV2 Fix, TV2 Classic, TV2 Zóna, TV2 Bázis, TV2 Start, TV2 Free, TV2 Alap, TV2 Bonus, TV2 Eco, TV2 S, TV2 Max, TV2 Box, TV2 Silver, TV2 Alfa.

Akkor a médiavállalat jelezte, hogy folyamatosan keresik a portfólióbővítéssel kapcsolatos lehetőségeket, az elnevezéseket ezen koncepció jegyében védették le, tehát elképzelhető, hogy egy részük nem is fog kelleni semmire.

A TV2-csoporthoz jelenleg az anyacsatorna, a nézettségben második TV2, a Super TV2, a nőies Fem3 és a főképp férfiakat célzó Pro4 tartozik, ez egészülne ki majd a Classickal. Az Origo megkérdezte a TV2-t a tervről, a válasszal bővítjük a cikket.