Mi olyan érdekes Miamiban?

Flood Insurance Rates Rise As New Federal Bill Goes Into Effect GettyImageRank2 Height Single Geographical Locations Luxury Risk Business FINANCE HORIZONTAL Map FAMILY USA FLOOD Florida - USA Miami Beach POLITICS Biscayne Bay Home Special 2015 FEMA Enviro
MIAMI BEACH, FL - APRIL 01: Single family homes that are inside the FEMA maps special high risk flood hazard area are seen along the Biscayne Bay on April 1, 2015 in Miami Beach, Florida. Starting today, homeowners renewing their National Flood Iinsurance Policy will see a change in their rates as the Homeowner Flood Insurance Affordability Act of 2014 takes affect. Joe Raedle/Getty Images/AFP
Vágólapra másolva!
Április 2. legnézettebb műsora – nem meglepő módon – a Barátok közt volt, a ma vizsgált, 18–49-es célcsoportban 437 ezren figyelték. A korosztályban a második helyet az Éjjel-nappal Budapest szerezte meg, a dobogóra pedig felfért még a Miami helyszínelők is, maga mögé utasítva a Fókusz-t és a hírműsorokat. 
Vágólapra másolva!
Forrás: Origo

Április 2-án az Éden Hotel a vége felé megizmosodott - talán a szex miatt, a 18–49-es korosztályban egy kis időre a legnézettebb csatornává tette a TV2-t – sok konfliktust generáló szereplője, Melanie ezért megy most felfelé a Médialiftben. Vele tart a Miami helyszínelők főszereplője, David Caruso is, miután a krimisorozat a nap harmadik legnézettebb műsorává tudott válni, az ötven év alattiak közül 319 ezren figyelték, 18,6 százalékos közönségarányt hozott.

A reggeli műsorok közül általában a Mokka megy a legjobban, most sem volt ez másként: a 8.08 –Minden reggel második felében az RTL Klub már nemcsak a TV2-vel, de az M1-gyel, a Coollal és a Film+-szal is viaskodott, az egyik műsorvezető, Somogyi Zoltán ezért kapott piros nyilat. Az alábbi grafikonokon jól látszik, hogy ki miért került be a mai Médialiftbe, illetve az esténél kitűnik az is, hogy nagyjából negyed óráig a Film+ volt a vezető csatorna – az Öld meg Rómeót! című akciófilm végére voltak ennyien kíváncsiak.

Nagyobb méretért kattintson a képre! Forrás: Origo / Nielsen Közönségmérés

Nagyobb méretért kattintson a képre! Forrás: Origo / Nielsen Közönségmérés

Mutatjuk azt a tíz csatornát is, amely a legmagasabb napi átlagos közönségarányt érte el, alatta pedig az látható, hogy a 18–49-es célcsoportban kiemelten fontos főműsoridőben miként alakult a közönségarány. Látszik, hogy az RTL Klubnak mennyivel nagyobb az előnye a 19-től 23 óráig tartó időszakban, illetve, hogy a közszolgálati csatornák az ötven év alattiaknál nem a legnépszerűbbek: a Duna TV a teljes napot tekintve az AXN-nel került egy szintre, miközben többek között a Viasat 3 is megelőzte.

Forrás: Origo / Nielsen Közönségmérés
Forrás: Origo / Nielsen Közönségmérés

Nézettségelemző gyorstalpaló

A grafikonokon a közönségarányt százalékosan ábrázoltuk. Ennek a rövidítése SHR%. Azt meséli el, hogy az adott célcsoport éppen tévét néző tagjainak hány százaléka nézi a műsort. Minél nagyobb ez a szám, annál jobban örülnek a műsorkészítők és a csatorna vezetői.

Az oszlopdiagramon a tíz legmagasabb közönségarányt elérő csatornát mutatjuk. Mivel a három nagy országos televízió: az M1, a TV2 és az RTL más-más célcsoportot preferál, ezért mi is három mutatószámot használunk. A teljes lakosság a közmédia számára, a 18–49 éves kereskedelmi célcsoport – főleg főműsoridőben az RTL-nek, míg a 18–59 évesek csoportja a TV2-nek fontos.

Ha kíváncsi arra, hogy a Nielsen hogyan méri a tévétársaságok nézettségét, akkor kattintson ide.

Dögös szerkóban feszített Demcsák Zsuzsahttp://www.life.hu/trend/20150403-demcsak-zsuzsa-a-tv2-mokka-musorvezetoje-dogos-szerkoban-feszitett-pentek-reggel.htmlIlyen még nem volt az Éden Hotelben: szerelmespár költözik be a játékosok közéhttp://www.life.hu/bulvar/20150330-aranypart-adam-es-baratnoje-egyutt-koltozik-be-az-eden-hotel-3-jatekba.htmlÉden Adri és Éden Patrik megirigyelte Ádámék szexjelenetét - Utánuk csináltákhttp://www.life.hu/bulvar/20150401-eden-adri-es-eden-patrik-az-eden-hotel-3-jatekosai-hangosan-szexeltek.html