Ezért nem szereti a magyar popszakma a tehetségkutatós arcokat

2015.04.07. 12:17

A rádiók által legtöbbet játszott tíz előadóból hét a kereskedelmi tévék szülötte.

Többször előfordult, hogy magyar előadók, korosodó rockerek vagy kopaszodó dalnokok felszólaltak a tehetségkutató show-k nagy száma miatt, mondván, nincs szükség évente 15-20 új énekesre a kicsi magyar poppiacon. Évente átlag két ilyen műsor van a közmédiás A Dal mellett, a TV2 a Megasztárt a Voice-ra, majd a Rising Starra váltotta, az RTL Klub pedig öt évben is X-Faktorozott.

Dér Heni áll legelöl, de itt épp strandolForrás: Facebook / Dér Heni

Mint az NMHH által kiadott, 2014-es adatokat tartalmazó tabellából látszik, a rádiós játszási listán tízből hét kereskedelmi tévés show-k által felszínre dobott előadó, így pedig érthető a 10-20 éve pályán lévők morózusságba. Dér Heni két dallal vezeti a listát, de a tízben jócskán vannak még megasztárosok és x-faktorosok. A hét pedig valójában nyolc, mert ByeAlex is tévéshow-val lett országosan ismert, a média akkor kapta fel, amikor a Kedvesem című dallal megnyerte A Dalt az M1-en.

Forrás: Origo

 

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK