Szakított korábbi partnerével a közmédia

2015.04.09. 11:43

Az ICI Interaktív Zrt. nem áll szerződéses kapcsolatban a köztévével, sem adatokat, sem műsorelemeket nem szolgáltat számára – közölte az Origóval Dr. Pintér Ferenc vezérigazgató.

Reisz András és két társa menesztéséről elsőként az Origo írt, majd később külön cikkben foglakoztunk azzal, hogy mennyit fizet a közmédia az időjárás-jelentésért. Ebben a cikkben azt írtuk, hogy az ICI Zrt. oldalán ez olvasható: "2012-től teljes műsort gyártunk és a szereplőket is biztosítjuk hozzá az M1-en és a Duna TV-n." Ez már megváltozott, az ICI referencialistájának frissítésére április 7-én, tehát cikkünk megjelenése után került sor.

Dr. Pintér Ferenc, az ICI Zrt. vezérigazgatója közölte az Origóval, hogy március 15-től az ICI Interaktív Zrt. nem áll szerződéses kapcsolatban a köztévével, sem adatokat, sem műsorelemeket nem szolgáltat számára. A cikkben az MTVA válaszában hivatkozott „tárgyalásos közbeszerzési eljárásra", erre az ICI meghívást nem kapott - bár a cég vezérigazgatója szerint „maradéktalanul képes lenne annak magas szintű teljesítésére."

Ugyanakkor február 25-én az ICI a hírcsatorna számára javaslatot tett egy Meteogyógyász Magazin című műsorelem szolgáltatására azzal a kikötéssel, hogy „a javaslatban közölt adatok, megoldások az ICI kizárólagos szellemi értékei, az üzleti titoktartás szabályai alá esnek, és kizárólag az MTVA és az ICI viszonylatában használhatók fel". A javaslatra Pintér szerint a mai napig válasz nem érkezett.

 

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK