Charlie Sheen két nő társaságában sem boldog

Charlie Sheen, Két pasi meg egy kicsi
Vágólapra másolva!
A teljes lakosságban április 22-én is a Barátok közt volt a legnézettebb műsor, 1 millió 143 ezer embert érdekelt. A tízes toplistán csak az RTL Klub és a TV2 produkciói szerepelnek, a Duna TV a tizenegyedik helyre fért be a Don Matteo című sorozat aktuális epizódjával.
Vágólapra másolva!
Forrás: Origo

A teljes lakosságban délelőtt nagyon megy a Duna TV, A szenvedélyek lángjai című sorozattal és a Család-barát című magazinműsorral jó két és fél óráig a legnépszerűbb csatorna tudott maradni, ahogy az alábbi grafikonon is látszik. Utóbbi produkciót Gaskó Balázs vitte, mellette volt jelen vendég műsorvezetőként Trokán Péter egyik lánya, Anna, akinek jár is a zöld nyíl.

Nagyobb méretért kattintson a képre! Forrás: Origo / Nielsen Közönségmérés

A következő grafikonon az esti közönségarány alakulását mutatjuk, amiből látszik, hogy a hírműsorok csatáját ezúttal a Tények nyerte, az azt vezető Várkonyi Andrea szintén felfele tart a mai Médialiftben. A TV2 híradója 24,9-et ért el az RTL Klub 24,1 százalékával szemben, miközben a Nyugi, Charlie! két epizódját csak az éppen tévézők 1,6, illetve 1,8 százaléka figyelte, ami az este legalacsonyabb közönségarányát hozta a Coolnak. Charlie Sheen így mégsem lehet elégedett, hiába is utazik két szép nővel.

Nagyobb méretért kattintson a képre! Forrás: Origo / Nielsen Közönségmérés

Alább látja azt a tíz csatornát, amely a legmagasabb napi átlagos közönségarányt érte el. A napot az RTL Klub nyerte, 1,7 százalékpontot vert rá a TV2-re, amelyet a Duna TV követ. Az ATV ezúttal befúrta magát a Cool és a Film+ közé, amelyek hagyományosan fiatalos csatornák, a 18–49-es és 18–59-es célcsoportok hasonló toplistáin rendre a harmadik, negyedik helyen szerepelnek. A lista végén a közmédia két csatornája, az M3 és a Duna World áll, amelyek ugyanúgy teljesítettek április 22-én.

Forrás: Origo / Nielsen Közönségmérés

Nézettségelemző gyorstalpaló

A grafikonokon a közönségarányt százalékosan ábrázoltuk. Ennek a rövidítése SHR%. Azt meséli el, hogy az adott célcsoport éppen tévét néző tagjainak hány százaléka nézi a műsort. Minél nagyobb ez a szám, annál jobban örülnek a műsorkészítők és a csatorna vezetői.

Az oszlopdiagramon a tíz legmagasabb közönségarányt elérő csatornát mutatjuk. Mivel a három nagy országos televízió: az M1, a TV2 és az RTL más-más célcsoportot preferál, ezért mi is három mutatószámot használunk. A teljes lakosság a közmédia számára, a 18–49 éves kereskedelmi célcsoport – főleg főműsoridőben – az RTL-nek, míg a 18–59 évesek csoportja a TV2-nek fontos.

Ha kíváncsi arra, hogy a Nielsen hogyan méri a tévétársaságok nézettségét, akkor kattintson ide.