Különös társaságban a Family Guy családfője

Family Guy
Vágólapra másolva!
Reggel a Mokka a király, délután három csatorna tülekedik a vezető pozícióért, az estéket pedig rendre elviszi az RTL Klub.
Vágólapra másolva!

Vidus Gabriella az RTL-csoport kereskedelmi igazgatója felfelé halad a médialiftben, hiszen május 7-én szakmai szavazatok alapján ő lett a legbefolyásosabb hazai médiaszemélyiség. Peter Griffin is népszerű, bár jelentősebb hatással nincs a magyar médiaipari folyamatokra, de a Family Guy jól megy a Comedy Centralon, 18-49-ben top 20-as volt, a 16. lett a listán. Lefelé megy viszont Bugra Gülsoy, mert a Kuzey Güney továbbra is igencsak lehúzza a TV2 estéit, annyira, hogy már az Éden Hotel amúgy sem acélos nézettségét is lehúzza.

A teljes lakosságban a Barátok közt volt a legnézettebb műsor (933 ezerrel),

az Éjjel-nappal Budapestet 900 ezren követték, a Konyhafőnököt pedig közel 800 ezren. A Tények, a Tv2 legnézettebb műsora 670 ezer követőt vonzott.

Forrás: Nielsen / Origo

Ma a 18-49-es korcsoport van soron. Reggel simán nyert a Mokka, de ebben sok meglepetés nincs, rendre viszi műsorsávját. Délután az RTL, a TV2 és a Cool váltogatta egymást az élen. A legtöbb néző persze este van, ekkor ér legtöbbet a reklámidő, az RTL Klub pedig tegnap sem engedte át a győzelmet, este hat és éjfél közt valóban ellenfele sem volt.

18-49-ben láthatóan jelentős az RTL-fölény, tegnap a Cool már a TV2-t szorongatta. A tízbe bekerült a Discovery Channel és az RTL II is.

Forrás: Nielsen / Origo

Ha kíváncsi arra, hogy a Nielsen hogyan méri a tévétársaságok nézettségét, akkor kattintson ide.