Sasok és struccok gyülekeznek Siófokon

Vágólapra másolva!
Május 12-én indul a 20. Media Hungary, a mottója Sasok és struccok. Az eseményről az Origo kedden és szerdán is beszámol.
Vágólapra másolva!

Napi 4-5 szekcióban, több mint kétszáz előadó közreműködésével zajlanak szakmai programok az idei Media Hungaryn, amely a 20. lesz a sorban. Szó lesz a médiapiac újabb változásairól, arról, hogyan hat egymásra a média- és a reklámpiac. Téma lesz a hirdetők viszonya a régi és új hirdetési eszközökhöz, a tartalomgyártás és a terjesztés új modellje, a sajtó és az online tartalomszolgáltatás versenye, újdonságként a neuromarketing világa.

Forrás: Media Hungary

Megkerülhetetlen a közösségi média és közösségi marketing, téma lesz a reklámzaj, a digitális hirdetési eszközök megjelenése a tömegmédiában (esettanulmányokkal), hozzáértők elemzik a különböző generációk médiafogyasztási szokásait. Szóba kerülnek a digitális eszközök a lineáris televíziózásban és a nonlineáris tartalomfogyasztásban, elemzik az online videófogyasztást a hétköznapokban, és azt, hogy mennyi azonos tematikát és összesen hány csatornát bír el a piac.

Előad többek között Yvonne Dederick (TV2), Szabó László Zsolt (MTVA), Kolosi Péter (RTL), Varga Zoltán (Central Médiacsoport), Tiszttartó Titusz (Class FM), Mihók Attila (MediaWorks), Málnay B. Levente (AMC), Vidus Gabriella (R-Time), Rajki Annamária (Magyar Telekom, TV GO), és még sokan. Képernyősök, rádiósok is lesznek, Pokorny Lia és Hajós András beszélgetést vezet, Bochkor Gábor Sebestyén Balázzsal vitázik. A teljes programot itt találja, Csermely Ákos szervezővel pedig itt beszélgettünk.