Berényiék és Szulejmán izzadt hátát lesik

Barátok közt
Vágólapra másolva!
A nagy melegben is tévéztek a magyar honpolgárok. A múlt héten a 12 legnézettebb műsorból 10 az RTL Klubon futott, a 18-49-es célcsoportban pedig az első 11 helyet vitte el a csatorna.
Vágólapra másolva!

Felfelé halad a Médialiftben Kolosi Péter, az RTL-csoport programigazgatója, hiszen a 12 legnézettebb műsorból a múlt héten 10 az RTL Klub ment. Felfelé megy Bradley Cooper is a Másnaposok című filmmel, ez a Film+ csatornán ment, 13,7 százalékos közönségaránnyal futott 18-49-es célcsoportban, tehát jócskán duplázta a tévé átlagát.

Anthony Anderson viszont szinte teljesen érdektelen a magyar nézőknek, az Apaütők a TV2-n 1,5 (!) százalékkal ment. Nem egy kiemelt műsorsávban, de az 1,5 akkor is hervatag eredmény, ha máshol véletlenül remek filmek mentek volna (de nem ez volt a helyzet).

A top 20-as lista élmezőnyében nincs új szereplő,

a Barátok közt trónját senki nem ostromolja, a szappanopera egyedüliként vitte át az egymilliós lécet. A Szulejmánt még akkor is sokan nézik és szeretik, ha ezért mások lehazaárulózzák őket kommentekben. A Dr. Csont jó ideje a magyarok kedvenc krimije, az RTL Klubnak és a Coolnak is biztosan hozza a számokat. A Duna három műsorral tudott bekerülni a top 20-ba, és ezek közül egyik sem volt sport.

Forrás: Origo / Nielsen

Míg a 18-49-es korcsoportban 4 százalékponttal megy az RTL Klub, a teljes lakosságban, egész napot vizsgálva 0,9 százalék a fórja a TV2 előtt. A két nagyot – szokás szerint – a Duna, a Cool és a Film+ követi, de befért még a top 10-be a SuperTV2 és az M2 is.

Forrás: Origo / Nielsen

Mutatjuk még a vasárnapot, itt filmek és sorozatok vetélkedtek a nézőkért. Az RTL Híradó-Tények csatát tegnap előbbi nyerte, a Duna Neveletlen hercegnője jól teljesített, egy jó 20 percre a legnézettebb tévévé tette.

Forrás: Origo / Nielsen

Ha kíváncsi arra, hogy a Nielsen hogyan méri a tévétársaságok nézettségét, akkor kattintson ide.