Az M4 Sport nagyon keményen rákapcsolt

2015.07.27. 12:02

A 30. hét legnézettebb műsora a Barátok közt július 23-i adása volt, a teljes lakosságból nagyjából 1 millióan figyelték, hogy mi történik éppen a Mátyás király téren. Az M4 Sport a 30. Magyar Nagydíj közvetítésével tarolt, vasárnap délután nem akadt ellenfele az új csatornának: az éppen tévézők 33,2 százaléka követte a futamot.

Forrás: Origo

Vasárnap délután az M4 Sport minden más csatornát jócskán maga mögé utasított,

962 ezren követték, hogy Sebastian Vettel miként nyerte meg a 30. Magyar Nagydíjat,

így nem volt kérdés, hogy felfelé megy az Origo Médialiftben is. Nézze meg grafikonon is, hogyan alakult abban az időszakban a közönségarány – mintha csak a Kilimandzsáró emelkedne ki a körülötte lévő szavannákról:

Forrás: Origo / Nielsen Közönségmérés

Vasárnap este már az RTL Klub vitte a prímet: hihetetlen, de a Több mint testőr több mint húsz év elteltével is leköti még a nézőket, 17,1 százalékos közönségaránnyal zárt. A Mission Impossible 2-t viszont az éppen tévézőknek csupán 5,2 százaléka figyelte, a film jó részében a Duna TV fölé kúszott a Film+ is, amely A titánok haragjá-t adta. Mutatjuk ezt is grafikonon:

Forrás: Origo / Nielsen Közönségmérés

Alább azt láthatja, hogy melyek voltak a 30. hét legnézettebb műsorai.

A Barátok közt és a Forma-1-es futam után a Szulejmán fért még fel a dobogóra,

a Duna TV pedig csak egy produkcióval, A hegyi doktor – Újra rendel egyik epizódjával tudott beférkőzni a legjobb húsz közé. 

Forrás: Origo / Nielsen Közönségmérés

Mutatjuk azt a tíz csatornát is, amely a legmagasabb heti átlagos közönségarányt érte el.

A hetet az RTL Klub nyerte, de csak 1 százalékot tudott ráverni a TV2-re,

miközben a Duna TV és az M4 Sport közé 4,6 százalékos eredménnyel beékelődött a Cool. A közmédia csatornái közül az M1 és az M3 szerepel még a listán, előbbi a nyolcadik, utóbbi a tizedik helyen.

Forrás: Origo / Nielsen Közönségmérés

Nézettségelemző gyorstalpaló

A közönségarányt százalékosan ábrázoltuk, ennek a rövidítése SHR%. A grafikonok a tévétársaságok heti átlagos közönségarány-adatait mutatják. Arról árulkodnak, hogy a teljes lakosságból a tévét nézők hány százaléka nézte az adott csatornát. Minél nagyobb a szám, annál népszerűbb a csatorna az adott célcsoportban.

Ha kíváncsi arra, hogy a Nielsen hogyan méri a tévétársaságok nézettségét, akkor kattintson ide.

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK