Lefelé tart a Partyzánok miatt Nagy Feró, az RTLII zenés valóságshow-ja nem igazán érdekli ezt a korosztályt, csak 0,4 százalékot hozott a csatornának a hétindító epizód.
Felfelé megy mai Médialiftünkben Fördős Zé,
az RTL Klub főzőversenye szép számokkal indította harmadik évadját.
A vizsgált célcsoport 20,8 százaléka figyelte, hogy versengenek az új séfjelöltek a pultok mögött – ezzel a nap harmadik legnézettebb műsora lett a Barátok közt és az Éjjel-nappal Budapest után.
Piros nyilat kap Majka, mert bár az Ezek megőrültek! a negyedik helyen zárt a legnézettebb műsorok listáján, nem bírta megelőzni a rivális csatorna realityjét - csak a szünetekben kapcsoltak át a nézők megnézni, hogy mit művelnek a celebek.
Jól látszik a grafikonon is, hogy este fél 10 után egyértelművé válik az RTL Klub győzelme a célcsoportban, a Barátok közt és a Dr. Csont jóval népszerűbbek voltak, mint A milliomos szakács.
Alább láthatja azokat a csatornákat is, amelyek a legmagasabb napi átlagos közönségarányt érték el.
A napot ezúttal is az RTL Klub nyerte,
14,5 százalékkal zárt, miközben a TV2 11 százalékkal tartotta a második helyet. Mögöttük jócskán lemaradva a F+, a Cool és az M1 áll, a tíz legnézettebb csatorna közé befért az M2 és az AXN is.
A grafikonokon a közönségarányt százalékosan ábrázoltuk. Ennek a rövidítése SHR%. Azt meséli el, hogy az adott célcsoport éppen tévét néző tagjainak hány százaléka nézi a műsort. Minél nagyobb ez a szám, annál jobban örülnek a műsorkészítők és a csatorna vezetői.
Az oszlopdiagramon a tíz legmagasabb közönségarányt elérő csatornát mutatjuk. Mivel a három nagy országos televízió: az M1, a TV2 és az RTL más-más célcsoportot preferál, ezért mi is három mutatószámot használunk. A teljes lakosság a közmédia számára, a 18–49 éves kereskedelmi célcsoport – főleg főműsoridőben – az RTL-nek, míg a 18–59 évesek csoportja a TV2-nek fontos.
Ha kíváncsi arra, hogy a Nielsen hogyan méri a tévétársaságok nézettségét, akkor kattintson ide.