Dobogón a Got Talent, a Sztárban sztár, a Barátok közt

Got Talent
Vágólapra másolva!
A 41. heti nézettségi versenyt ismét a TV2 show-ja, a Sztárban sztár nyerte, a teljes lakosságból 1 millió 493 ezren figyelték. Mindhárom dobogós műsor 1 millió fölötti nézőszámot produkált: 1 millió 367 ezren voltak kíváncsiak a frissen debütált Hungary's Got Talent-re, 1 millió 192 ezren figyelték a Barátok közt legnépszerűbb epizódját.
Vágólapra másolva!
Forrás: Origo

Médialiftünkben felfelé tart Dombóvári István,

a szombaton startolt Hungary's Got Talent toronymagasan nyerte az estét

a teljes lakosság körében, az RTL Klub tehetségkutató show-ja 30,6 százalékot hozott a csatornának. Eközben a TV2-n a Hotel Transylvania és A boldogító talán ment, egyik film sem közelítette meg az önjelölt tehetségek bemutatását.

Míg szombaton az RTL Klubé a győzelem, a vasárnap estét a TV2 viszi a Sztárban sztár-ral, harmadik élő adása a hét legnépszerűbb műsora lett. Így egyik legsikeresebb versenyzője, Tóth Gabi megy felfelé.

Jason O'Mara viszont piros nyilat kap, az RTL II-n futó Terra Nova nem igazán érdekli a nézőket, 07 százalékot sikerült elérnie a sorozatnak a teljes lakosságot vizsgálva szombaton.

Mutatjuk grafikonon is, hogy alakult a hétvége:

Forrás: Origo / Nielsen Közönségmérés
Forrás: Origo / Nielsen Közönségmérés

Íme, a 41. hét húsz legnézettebb műsora, ahol minden produkció a legnépszerűbb adásával szerepel.

A dobogósok alatt A konyhafőnök és a Fókusz plusz áll, a hatodik helyen tűnik fel újra TV2-es produkció a Sztárban sztár győzelme után, a Tények. Az M4 Sport két műsorral, az Európa-bajnokság és a Forma-1 közvetítésével szerepel a top 20-ban.

Forrás: Origo / Nielsen Közönségmérés

Mutatjuk azt a tíz csatornát is, amely a legmagasabb heti közönségarányt érte el. Az első helyen az RTL Klub áll, egy százalékkal lemaradva mögötte a TV2, a harmadik a Duna TV lett a teljes lakosságot vizsgálva. A toplistát az AXN, a Viasat3 és az ATV zárja.

Forrás: Origo / Nielsen Közönségmérés

Nézettségelemző gyorstalpaló

A közönségarányt százalékosan ábrázoltuk, ennek a rövidítése SHR%. A grafikonok a tévétársaságok heti átlagos közönségarány-adatait mutatják. Arról árulkodnak, hogy a teljes lakosságból a tévét nézők hány százaléka nézte az adott csatornát. Minél nagyobb a szám, annál népszerűbb a csatorna az adott célcsoportban.

Ha kíváncsi arra, hogy a Nielsen hogyan méri a tévétársaságok nézettségét, akkor kattintson ide.