Már nem a Sztárban sztár a legnépszerűbb tévéműsor

Sztárban sztár
Vágólapra másolva!
A 43. héten a Hungary's Got Talent volt a legnézettebb műsor, a teljes lakosságból 1 millió 635 ezren voltak kíváncsiak rá. A második helyre csúszott a Sztárban sztár, a vasárnapi adást 1 millió 518 ezren nézték, a harmadik hely pedig a Barátok közt-é 1 millió 114 ezer nézővel. A Duna TV először a tizenhetedik helyen szerepel A hegyi doktor – Újra rendel-lel, és az M4 Sport is befért az első húszba a Forma–1-közvetítéssel.
Vágólapra másolva!
Forrás: Origo

Mai Médialiftünkben felfelé tart a Sztárban sztár, a TV2 show-ja uralja a vasárnap estét, hetek óta nem akad ellenfele a műsorsávban - az ötödik élő adás a második legnézettebb műsor volt a 43. héten 1 millió 518 ezer nézővel. Wolf Kati szépen teljesít hétről hétre, ezúttal neki jár a zöld nyíl.

Szintén felfelé halad Horgas Eszter, aki a Hungary's Got Talent zsűrijében ül.

Az RTL Klub tehetségkutatója megnyerte a hetet,

a toplista élén áll 1 millió 635 ezer nézővel. Szombat esténként az RTL Klubé a győzelem, a show előtt a Híradó, a Fókusz Plusz, majd utána a Gyertek át szombat este! is jobban teljesít, mint a konkurens.

Lefelé megy viszont Jim Parsons, az Agymenők nem szállított jó számokat szombat este a Comedy Centralnak, 0,2 százalékot ért el.

Mutatjuk grafikonon is, hogy alakultak a hétvégi esték. Jól látszik, hogy a teljes lakosságot vizsgálva szombat este az RTL Klub, vasárnap pedig a TV2 tarol.

Forrás: Origo / Nielsen Közönségmérés
Forrás: Origo / Nielsen Közönségmérés

Alább láthatja a hét húsz legnézettebb produkcióját is. Minden műsor a legnépszerűbb adásával szerepel, a közmédia A hegyi doktor – Újra rendel egyik részével és a Forma-1 közvetítéssel tudott felkerülni a listára.

Forrás: Origo / Nielsen Közönségmérés

Mutatjuk a legmagasabb heti átlagos közönségarányt elért csatornákat is.

A 43. hetet az RTL Klub nyerte 14,4 százalékkal,

mögötte áll a TV2 12,7 százalékkal, a harmadik hely pedig 6 százalékkal a Duna TV-é. A top10-es listát a Comedy Central és a Super TV2 zárja azonos eredménnyel.

Forrás: Origo / Nielsen Közönségmérés

Nézettségelemző gyorstalpaló

A közönségarányt százalékosan ábrázoltuk, ennek a rövidítése SHR%. A grafikonok a tévétársaságok heti átlagos közönségarány-adatait mutatják. Arról árulkodnak, hogy a teljes lakosságból a tévét nézők hány százaléka nézte az adott csatornát. Minél nagyobb a szám, annál népszerűbb a csatorna az adott célcsoportban.

Ha kíváncsi arra, hogy a Nielsen hogyan méri a tévétársaságok nézettségét, akkor kattintson ide.