Nem unják a magyarok Bud Spencer pofonjait

Piedone Afrikában
Vágólapra másolva!
December 16-án a Barátok közt volt a legnépszerűbb tévéműsor a teljes lakosság körében, több mint egymillió néző figyelte az eseményeket. A második helyet a Tények szerezte meg, harmadik lett a Szulejmán. Bud Spencerre még mindig kíváncsiak a magyarok, a Butiquehotel.hu pedig egyre kevésbé vonzó a tévézők számára.
Vágólapra másolva!
Forrás: Origo

Mai Médialiftünkben felfelé halad Bud Spencer, mivel a Piedone Afrikában szép számokat hozott a F+-nak, teljes lakosságban 6,4 százalékot ért el, 18-59-es célcsoportban pedig 8,9 százalékot.

Szintén felfelé megy a Szulejmán erős nézettsége miatt Halit Ergenc, a széria zárt a legmagasabb közönségaránnyal tegnap - 24,2 százalékkal, akárcsak a Barátok közt aktuális epizódja. Berényiék nézőszámban megelőzték, őket 1 millió 77 ezer néző figyelte, a török sorozatot 900 ezren.

Piros nyíl ezúttal a Butiquehotel.hu egyik főszereplőjének jár, Székhelyi József utazik lefelé. A kis hotel története nem igazán érdekli a lakosságot, csupán egy százalékot ért el az aktuális epizód az RTLII-n.

Mutatjuk grafikonon is, hogy alakult az este. Jól látszik, hogy december 16-án a Barátok közt és a Szulejmán vonzotta a legtöbb nézőt, de szépen teljesített az Éjjel-nappal Budapest is. A Híradó ezúttal alul maradt a Tények-kel szemben, a TV2 hírműsorát többen választották a teljes lakosságot vizsgálva.

Forrás: Origo / Nielsen Közönségmérés

A csatornák harcából az RTL Klub került ki győztesen, 14,2 százalékot ért el, míg a második helyen álló TV2 13,6 százalékot. Harmadik helyen a Duna TV, a negyediken a Cool végzett, a toplistát pedig az ATV és a Comedy Central zárja.

Forrás: Origo / Nielsen Közönségmérés

Nézettségelemző gyorstalpaló

A közönségarányt százalékosan ábrázoltuk, ennek a rövidítése SHR%. A grafikonok a tévétársaságok heti átlagos közönségarány-adatait mutatják. Arról árulkodnak, hogy a teljes lakosságból a tévét nézők hány százaléka nézte az adott csatornát. Minél nagyobb a szám, annál népszerűbb a csatorna az adott célcsoportban.

Ha kíváncsi arra, hogy a Nielsen hogyan méri a tévétársaságok nézettségét, akkor kattintson ide.