Kállay-Saunders és Pierrot-ék mentették meg a Duna TV-t szombaton

2016.02.01. 11:49

Az év negyedik hetében a Híradó vasárnapi adása volt a legnézettebb műsor, a teljes lakosságból 1 millió 62 ezren figyelték. A Barátok közt-nek volt még egymillió feletti nézője, a dobogóra pedig szintén RTL Klub-os műsor, a Fókusz fért fel. A TV2 a Tények-kel szerepel először a listán, a Duna TV-n pedig a Magyarország, szeretlek! volt a legnépszerűbb.

Forrás: Origo

Médialiftünkben felfelé megy Chris Vance, mivel A szállító szép számokat hozott az RTL Klubnak, 18,3 százalékot ért el vasárnap este. A csatornának egyébként is jó hete volt, a heti toplista első négy helyét elhozta: a Híradó, a Barátok közt, a Fókusz és A szállító produkált a legjobban, a TV2 az ötödik helyen szerepel először a Tények-kel.

Felfelé tart Kállay-Saunders András is, aki a legmagasabb pontszámmal jutott tovább A Dal-ban. 609 ezren figyelték szombat este, hogy versenyeznek az énekesek az Eurovíziós Dalfesztiválra való kijutásért,ez 13,9 százalékos közönségarányt jelentett. A Duna TV legnépszerűbb műsora a Magyarország, szeretlek! volt a nézőszámot tekintve, 643 ezren követték Tatár Csilla és Harsányi Levente csapatainak küzdelmét.

Lefelé megy a Médialiftben Ernyey Béla, mert a Hölgyválasz nem igazán érdekelte a nézőket. A késő esti műsort csupán 770 néző követte a teljes lakosságot vizsgálva, 0,0 százalékkal zárt az M3-on.

Mutatjuk grafikonon is, hogy a főbb csatornáknál miként alakult a szombat este, látható, hogy a Duna TV-n milyen népszerű volt A Dal.

Forrás: Origo / Nielsen Közönségmérés

Vasárnap este így nézett ki küzdelem:

Forrás: Origo / Nielsen Közönségmérés

Mutatjuk a hét húsz legnézettebb adását is egy táblázatban, minden produkció a legnépszerűbb adásával szerepel:

Forrás: Origo / Nielsen Közönségmérés

A csatornák versenyéből ezen a héten az RTL Klub került ki győztesen 12,1 százalékkal, egy százalékponttal maradt le mögötte a TV2. A harmadik helyet a Duna TV szerezte meg, a középmezőnyben a Cool, a F+ és az M1 végzett. A toplistát a Super TV2 és az M2 zárja közel azonos eredménnyel.

Forrás: Origo / Nielsen Közönségmérés

Nézettségelemző gyorstalpaló

A közönségarányt százalékosan ábrázoltuk, ennek a rövidítése SHR%. A grafikonok a tévétársaságok heti átlagos közönségarány-adatait mutatják. Arról árulkodnak, hogy a teljes lakosságból a tévét nézők hány százaléka nézte az adott csatornát. Minél nagyobb a szám, annál népszerűbb a csatorna az adott célcsoportban.

Ha kíváncsi arra, hogy a Nielsen hogyan méri a tévétársaságok nézettségét, akkor kattintson ide.

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK