Az újabb leszbicsók sem segített a közmédia sorozatán

2016.02.15. 12:29

Az év hatodik hetében a Barátok közt volt a legnépszerűbb tévéműsor a teljes lakosság körében, szerdai epizódját 1 millió 69 ezer néző követte. Egymillió feletti nézőszáma volt még az RTL Klub Híradó-jának, a harmadik helyet pedig a Fókusz szerezte meg 975 ezer nézővel. A Duna TV-n jól ment a Magyarország, szeretlek!, a Csak színház és más semmi záró epizódja azonban nem igazán vonzotta a nézőket.

Forrás: Origo

Médialiftünkben lefelé tart a Csak színház és más semmi egyik főszereplője, Schell Judit, mivel a közmédia új sorozata nem hozott túl jó számokat a Duna TV-nek (a színésznő az Origónak itt mesélt a szériáról). A vasárnap esti rész 5,6 százalékos közönségaránnyal ment – a záró epizódban újra elcsattant egy csók két nő között, de ezt csak 236 ezer néző látta a teljes lakosságból. A sorozat előtt a Magyarország, szeretlek! csapatai küzdöttek egymással, erre az éppen tévézők 10,1 százaléka volt kíváncsi, egyik műsornak sem sikerült felkerülnie a top20-as listára. Szombaton A Dal 2016 első középdöntője ment a Duna TV-n, 578 ezer nézője volt az Eurovíziós előválogatónak, ez a tizenhatodik helyre volt elég.

Felfelé tart Mérai Kata, mivel a Barátok közt ismét nyerte a hetet a teljes lakosság körében, szerdai epizódja volt a legnépszerűbb, 1 millió 69 ezer néző követte az eseményeket. Jó hete volt az RTL Klubnak, a dobogó második helyén a Híradó, a harmadikon a Fókusz áll, a negyedikre pedig A szállító ért fel 909 ezer nézővel.

Piros nyilat kap Alex a Madagaszkár-ból, az animációs sorozat alulmaradt a konkurenciával szemben vasárnap este, az állatkert lakóinak szerelmes kalandjait 567 ezren figyelték a teljes lakosságból.

Mutatjuk grafikonon is, hogy a főbb csatornáknál miként alakult a szombat este:

Forrás: Origo / Nielsen Közönségmérés

Vasárnap este így nézett ki a küzdelem:

Forrás: Origo / Nielsen Közönségmérés

Mutatjuk a hét húsz legnézettebb adását is egy táblázatban, minden produkció a legnépszerűbb adásával szerepel:

Forrás: Origo / Nielsen Közönségmérés

A csatornák versenyéből az RTL Klub került ki győztesen 12,5 százalékkal, második a TV2 lett 10,5 százalékkal. Harmadik helyen végzett az év hatodik hetében a Duna TV, a legnépszerűbb műsorok listáját pedig a Super TV2 és az M2 zárja a teljes lakosságban.

Forrás: Origo / Nielsen Közönségmérés

Nézettségelemző gyorstalpaló

A közönségarányt százalékosan ábrázoltuk, ennek a rövidítése SHR%. A grafikonok a tévétársaságok heti átlagos közönségarány-adatait mutatják. Arról árulkodnak, hogy a teljes lakosságból a tévét nézők hány százaléka nézte az adott csatornát. Minél nagyobb a szám, annál népszerűbb a csatorna az adott célcsoportban.

Ha kíváncsi arra, hogy a Nielsen hogyan méri a tévétársaságok nézettségét, akkor kattintson ide.

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK