A Dal után megzuhant a Duna TV

2016.02.22. 12:24

Az év hetedik hetében a Barátok közt volt a legnépszerűbb tévéműsor a teljes lakosság körében, szerdai epizódját 1 millió 92 ezer néző követte. Egymillió feletti nézőszáma volt még az RTL Klub Híradó-jának, a harmadik helyet pedig a Fókusz szerezte meg 983 ezer nézővel. Jól szerepelt A Dal 2016 középdöntője, a Duna TV-nek öt műsorral sikerült felkerülni a toplistára.

Forrás: Origo

Médialiftünkben felfelé tart Várkonyi András, mivel a Barátok közt újfent megnyerte a hetet, a teljes lakosság körében a legnézettebb tévéműsor lett – legnépszerűbb epizódját 1 millió 92 ezer néző követte. Második helyen a Híradó végzett 1 millió 42 ezer nézővel, harmadik a Fókusz lett, a negyedik helyet a TV2 hírműsora, a Tények szerezte meg 864 ezer nézővel.

Szintén felfelé megy Freddie, azaz a Rising Star-ban Fehérvári Gábor Alfréd néven ismertté vált énekes, aki A Dal 2016 második középdöntőjéből a legmagasabb pontszámmal ment tovább. A hazai Eurovíziós előválogató a 14. helyet szerezte meg a legnépszerűbb tévéműsorok listáján, 580 ezren figyelték, a Magyaország,szeretlek! még jobb helyen, a tizenegyediken zárt.

A TV2 Az 50 első randi-t adta vasárnap este, a 2004-es vígjáték azonban nem érdekelte a nézőket, így lefelé megy Adam Sandler - 8,2 százalékot hozott teljes lakosságban a csatornának. Az RTL Klubon a Last Vegas ment ebben az időben 16,2 százalékkal.

Mutatjuk grafikonon is, hogy a főbb csatornáknál miként alakult a szombat este. Jól látszik, hogy A Dal második középdöntője után alig maradtak a Duna TV-n, 252 ezerre esett a nézők száma.

Forrás: Origo / Nielsen Közönségmérés

Vasárnap este így nézett ki a küzdelem:

Forrás: Origo / Nielsen Közönségmérés

Mutatjuk a hét húsz legnézettebb műsorát is egy táblázatban, minden produkció a legnépszerűbb adásával szerepel:

Forrás: Origo / Nielsen Közönségmérés

A csatornák versenyéből az RTL Klub került ki győztesen 12,1 százalékkal, második a TV2 lett 10,7 százalékkal. A dobogóra felfért a Duna TV, a legnépszerűbb csatornák listáját pedig az ATV, a Super TV2 és az M2 zárja a teljes lakosság körében.

Forrás: Origo / Nielsen Közönségmérés

Nézettségelemző gyorstalpaló

A közönségarányt százalékosan ábrázoltuk, ennek a rövidítése SHR%. A grafikonok a tévétársaságok heti átlagos közönségarány-adatait mutatják. Arról árulkodnak, hogy a teljes lakosságból a tévét nézők hány százaléka nézte az adott csatornát. Minél nagyobb a szám, annál népszerűbb a csatorna az adott célcsoportban.

Ha kíváncsi arra, hogy a Nielsen hogyan méri a tévétársaságok nézettségét, akkor kattintson ide.

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK

Most
Top 12 óra