A fiatalabbak Sandra Bullockra izgulnak

Jöhetne még egy kis izgalom, Sandra! 51 éves lett a világsztár Sandra Bullock trend
Vágólapra másolva!
A Nagy Duett továbbra is vezeti a heti nézettséget a teljes lakosság körében, de egymillió néző fölötti eredményt ért el még a Barátok közt és a Nász-ajánlat című vígjáték is. A Kismenők az ötödik, a Farm a hatodik helyen zárt - az első húszban csak a TV2 és az RTL Klub műsorai szerepelnek. 18–49-ben a Nász-ajánlat című film nyert.
Vágólapra másolva!

A Nagy Duett az indulása óta vezeti a nézettségi listát, ismét a hét legnépszerűbb műsora lett a teljes lakosságban: 1 millió 323 ezer néző figyelte a TV2 énekeseit. Második helyen a Barátok közt végzett 1 millió 110 ezer nézővel, harmadik pedig a Nász-ajánlat lett szinten egymillió feletti nézőszámmal. A Kismenők hátrébb csúszott, ezúttal az ötödik helyen zárt, a hatodik helyre pedig az RTL Klub realityje, a Farm fért be.

A teljes lakosság körében ismét A Nagy Duett nyert Forrás: EVA/Eva

A 18–49-es célcsoportban ezúttal nem tudott nyerni A Nagy Duett, megelőzte az RTL Klubon futó Nász-ajánlat: a vígjátéknak 426 ezer, az énekes show-nak 410 ezer nézője volt - az egyik hétfő este, a másik vasárnap este volt adásban. A célcsoportban a Barátok közt-é a harmadik hely, a negyediken az Éjjel-nappal Budapest áll.

Hajdú Péter műsora, a Showtime Hajdú Péterrel hiába kapott erős felvezetést A Nagy Duett-tel, nem hozott jó számokat a TV2-nek. Míg a sztárpárok produkciói 29,3 százalékot értek el a 18–49-es célcsoportban, Hajdú műsora közvetlenül utána csak 9,6 százalékot: több mint 260 ezer ilyen korú néző kapcsolt el.

Teljes lakosságban így néz ki a heti toplista, minden műsor a legnézettebb adásával szerepel:

Forrás: Origo / Nielsen Közönségmérés

Heti átlagok

A hetet az RTL Klub nyerte a teljes lakosság körében 13,7 százalékkal, a második helyen a TV2 áll 13,2 százalékkal. A dobogóra a Duna TV fért fel, jócskán lemaradva: 6,2 százalékot ért el. A tízes toplistát a Viasat3, a Super TV2 és az M4 Sport zárja.

Forrás: Origo / Nielsen Közönségmérés

A 18–49-es célcsoportban is az RTL Klub nyert, 14, 4 százalékot ért el, míg a második helyen álló TV2 10,7 százalékot. A célcsoportban a harmadik a F+, a negyedik a Cool, a Duna TV csak a nyolcadik helyen áll.