Roppant rizikós kampányba kezdett a South Park

2016.09.28. 13:58

A South Park marketingesei húztak egy merészet, és a sorozatot reklámozó teherautókkal leparkoltak a Fehér Ház, a szcientológia egyház központja és több más épület elé. 

Többek között az amerikai kormányt és a szcientológia egyházat is froclizta a South Park a huszadik évadhoz készített új kampányával, a Fehér Ház, a Lincoln emlékmű és a szcientológiaközpont előtt elhelyezett járművek nagy felháborodást keltettek.

A teherautókon egy-egy, az adott helyszínhez kapcsolódó jelenet volt látható a South Park-ból, azzal a felirattal, hogy "Ott voltunk" – ez egyébként a korábbi trailerre utalt, amelynek az volt a lényege, hogy a sorozat mindenhol jelen volt az eddigi tizenkilencedik évadja alatt.  

A South Park kocsija a szcientológia egyház központja előttForrás: Comedy Central

"Tudtuk, hogy rizikós lesz" – mondta a Comedy Central marketingvezetője, Walter Levitt, de hozzátette, hogy a merész húzással pont az volt a cél, hogy visszaadják a South Park szellemiségét.

Az Egyesült Államokban több más jellegzetes helyen is leparkoltak egyébként, a New York-i Trump Tower előtt például Donald Trump karikatúrája fogadta a látogatókat:

A Hollywood Reporter az összes helyszínről közölt fotókat, ezeket itt tudja megnézni

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK