Mint korábban írtunk, A Dal döntője lett a közmédia legnézettebb műsora, Pápai Joci győzelmét 697 ezren nézték, azaz, közel 700 ezren. Ezen kívül az élő adást online, vagyis a MédiaKlikk weboldalon keresztül több mint 31 ezer egyedi felhasználó követte.
Külön érdekesség, hogy az idén újra a YouTube-on is elérhető Dal produkció győztes dalát, Pápai Joci döntőn előadott Origó című számát több mint 476 ezren tekintették meg szombat este óta.
A Szomszédok legutóbb 208 ezres nézettséget ért el, a Ridikül című talkshow-t, a közmédia sikerműsorát közel 200 ezren nézték, ami az adott műsorsávban nagyon jó eredmény. Az M1 csatorna legnézettebb műsora a déli Híradó volt 172 ezer nézővel. A Híradót reggel hatkor 140 ezren, a hét órakor kezdődő hírműsort 131 ezren, a nyolcas híreket 159 ezren látták.
Február 24-én indul a Csak színház és más semmi című sorozat második évadja. A werkfilmet pénteken, 126 ezer néző követte. A Gasztroangyalt 417 ezer néző látta szombaton, vasárnap a Magyarország szeretlek! szórakoztató showműsor pedig 474 ezer nézőt érdekelt.