Nézettségi rekordokat döntött a TV2 Csoport

Janicsák Veca, Nagy Duett 2017
Vágólapra másolva!
Az elmúlt hét év legszorosabb eredményét hozta a május, mindössze 4 százalékpont volt a különbség a TV2 Csoport és az RTL Csoport teljes napos közönségaránya között a 18-59-es korcsoportban.
Vágólapra másolva!

A TV2 Csoport 2016 májusához képest teljes napon 29%-ot növekedett, így a két csatornacsoport közti különbség 67%-ot csökkent (12.4%-ról 4.08%-ra). A főműsoridős közönségarány különbség csökkenése is szembetűnő, a tavalyihoz képest (16.08%) 50%-kal kevesebb, mindössze 8.08% - közölte a TV2 Csoport.

A kábelportfólió egy év alatt, a teljes napot nézve 103%-os növekedést ért el a 18-59-es korcsoportban. Főműsoridőban a TV2 Csoport kábelportfóliójának növekedése 146% (4.35%-ról 10.68%-ra).

Forrás: Istvan Ruff

Május hónapban a 18-59 éves korcsoportban a teljes napon történetének legjobb eredményét érte el 11,5%-os áltagos közönségarányával. A két konkurens kábelportfólió közti közönségarány különbsége teljes napon pedig, szintén tavaly májushoz viszonyítva 76%-kal csökkent 2.29 százalékpontra.

A TV2 is sikeres hónapot tudhat magáénak, májusban a teljes lakosság körében, az átlagos közönségarányokat vizsgálva teljes napon, míg a hétvégéken teljes napon is és főműsoridőben a legnézettebb csatorna lett a televíziós piacon. Az egész hónapot tekintve teljes napon 11.5% share-t ért el az RTL Klub 11.0%-ával szemben, míg hétvégéken főműsoridőben 15%-ot produkált a konkurens 12.4%-ához képest.

A Nagy Duett volt a nézők kedvence

A Nagy Duett a TV2 legnézettebb 2017-es műsora, a teljes lakosságot vizsgálva pedig az április 2-i adás piacvezető ebben az évben.

A tíz adás átlagosan 22,6%-os közönségarányt ért el a 18-59-es célcsoportban. A teljes lakosság körében A Nagy Duett ötödik szériájának átlagos nézőszáma bőven 1 millió fő felett volt, a döntő a teljes lakosság körében 28,0%-os közönségarányt ért el, 1 millió 41 ezer nézőt ültetett a képernyő elé.

Forrás: TV2

Májusban a Top 20 legnézettebb program között megtalálható még Ördög Nóra családi vetélkedője, a Vigyázat, gyerekkel vagyok is. A 18-59 éves célcsoportban a műsor a csatorna hétköznapi főműsoridős átlaga felett teljesített 12,3%-os közönségarányával.

A Mozi+ 3.8%-os közönségarányával az idei év legjobb eredményét produkálta májusban, és egyben a 4. legnézettebb csatorna volt a piacon (teljes nap, 18-59). A Humor+, Fem3, Kiwi TV és a Chili TV pedig indulásuk óta a legmagasabb havi átlagos közönségarányt szerezték meg a múlt hónapban.

A Jóban Rosszban premier epizódjainak teljes lakosság körében mért közönségaránya májusban átlagosan 12,98% volt a Super TV2-n, ami több mint négyszerese a csatorna teljes napos, átlagos közönségarányának ugyanebben a korcsoportban - írták közleményükben.