Esett, de még mindig 100 millió fölött volt a Super Bowl nézettsége

2018.02.06. 10:33

A tavalyi évhez képest hét százalékot esett az amerikaifoci-liga döntőjének, vagyis a Super Bowlnak a nézettsége, de még így is 103,4 millió amerikai figyelte a tévés közvetítést.

A Nielsen mérései szerint a 2018-as Super Bowlt átlagosan 103,4 millió amerikai követte a tévében, ami az előző évhez képest hét százalékos visszaesést jelent, hisz a tavalyi döntőre 111,3 millióan voltak kíváncsiak. 

A Super Bowl tévés közvetítését 2009 óta nem nézték ilyen kevesen, akkor a Pittsburgh Steelers és az Arizona Cardinals összecsapását "csupán" 98,7 millióan követték.

Egy kép az idei meccsrőlForrás: AFP/2018 Getty Images/Christian Petersen

A Philadelphia Eagles győzelmével végződött, idei döntő közvetítése így is bekerült az amerikai tévétörténet tíz legnézettebb adása közé, a tizedik helyet pont elcsípte a 2010 és 2017 közötti Super Bowlok, illetve a M.A.S.H. fináléja mögött.

Tévés szempontból érdekesek a Super Bowl szüneteiben leadott, ötletes és méregdrága reklámok is, az idei kínálatból itt szemezgettünk.

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK