Milyen meglepő: a dínók sokkal érdekesebbek, mint Alföldi Róbert

2018.09.17. 16:45

A szeptember 16-i vasárnap a TV2 volt a legnézettebb tévécsatorna, ugyanis főműsoridőben a két legfontosabb kereskedelmi célcsoportban is legyőzte a konkurenciát. Tovább zuhan az RTL botrányos vetélkedőjének nézettsége. Hiába állították csatasorba a nyilatkozataiban mindig a minőségről, a kultúráról, a tehetségről értekező Alföldi Róbertet, a műsort kínosan kevesen nézik. Hogy mi is ez a műsor, arról két hete írtunk hosszabban.

A TV2 volt tehát a legnézettebb tévécsatorna vasárnap, ugyanis a főműsoridőt vizsgálva a TV2 mindkét fontos kereskedelmi célcsoportban legyőzte legfőbb konkurensét.

A 18-59-ben a TV2 főműsoridős közönségaránya 15,1 százalék lett, míg az RTL Klubé csak 14 százalék. 

A 18-49-es korosztályban ezek a számok is a TV2 javára dőltek el, itt 16,2 százalékos volt a csatorna nézettsége az RTL Klub 13,1 százalékához képest.

A sikert a Jurassic World hozta a csatornának, ami a 18-59-es korosztályban 17,5 százalékos közönségarányt ért el, és ezzel az eredménnyel a nap legnézettebb műsora lett.

Továbbra is szánalmasan gyengén szerepel az RTL Klub vetélkedője, A Szenzációs négyes harmadik adása csupán a 18-59 éves nézők 13,1 százalékát ültette a képernyők elé. Ez a közönségarány az első adáshoz viszonyítva jelentős visszaesést és folyamatosan csökkenő tendenciát mutat. Így a címben említett, nagyképű utalás valami szenzációra most már inkább önironikusnak tűnik.

A zuhanást mutatja, hogy míg az első adásra 17,9 százalék volt kíváncsi, eddig ez 13,9 százalékra, majd a harmadik adásra 13,1 százalékra csökkent a 18-59-es korcsoportban.