Gyerekek, akik százmilliókat keresnek a neten

2018.12.05. 21:39

MattyB

A jelenleg tizennégy éves Matthew David Morrisnak már memoárja is jelent meg That's a Rap! címmel, a YouTube-on 11 millió követőt tudhat magáénak, a csatornája pedig nagyjából 3 millió dollárt ér. A fehér, kertvárosi srác rapfeldolgozásokat készít azóta, hogy hétévesen elterjedt a neten egy videója, amelyen Justin Bieber slágerét, az Eenie Meenie-t énekli – ez 6,2 millió megtekintésnél jár, de akad olyan klipje is, amelyre már 254 millió alkalommal kattintottak.

Charli és Ashlee

A Daily Mail már 2015-ben a YouTube legnagyobb gasztrocsatornájaként írt a két kis ausztrál szakács főzővideós gyűjteményéről, a CharlisCraftyKitchenről. A testvérpár csatornája akkor havi átlag 29 milliós nézettséggel büszkélkedhetett, és havonta 127 ezer dollárt termelt.

Hulyan és Maya

Szintén 2015-ös adatunk van a csatornájuk értékéről, ami akkor másfél millió dollár volt: ebből mindkét szülő nyugodtan otthagyhatta az állását, hogy csak a Hulyan Maya csatornára koncentráljon. 2008-ban állítólag ők teremtették meg a mára igen népszerűvé vált "unboxing" műfajt, amelynek videóin nagyjából annyi történik, hogy a család együtt csomagol ki és próbál ki valamilyen játékot.

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK

Előző
  • 1
  • 2
Következő