A brit New Scientist azt a lehetőséget kínálja olvasóinak, hogy egyiküket halála után fagyasztással konzerválja, s ezáltal fenntartja a lehetőséget a páciens későbbi újraélesztésére.
A magazin mindezt megújult arculatát reklámozó kampányának fő atrakciójaként teszi.
A nyereményre pályázóknak ki kell tölteniük egy jelentkezési lapot s ezt a megadott számú összegyűjtött kuponnal együtt postázniuk a szerkesztőségbe.
A szerencsés nyertes, ha nem kellően vállalkozó szellemű, alternatív megoldásként egy hawaii utazást választhat.
A terv szerint a nyertest, halálát követően a kellő hőmérsékletre hűtik, majd folyékony nitrogénben felfüggesztve lebegtetik. Az "olvasó" itt várhatja meg, míg a tudomány olyan szintre ér, hogy visszasegíthetik az élők sorába.
Az eljárás költségeit 18 ezer angol fontra, közel 7 millió forintra becsülik.
"Ezzel a kampánnyal a laikusok érdeklődését is fel tudjuk kelteni a tudományok iránt, hisz ez lapunk legfőbb célkitűzése" - nyilatkozta Alun Anderson, a magazin főszerkesztője.