Megütötte a gyermekét tartó utast egy reptéri alkalmazott

2017.07.31. 05:00

Elszabadultak az indulatok a nizzai repülőtéren, miután az EasyJet Londonba tartó járata több mint 13 órát késett egy technikai hiba miatt. Bár a légitársaság az előírásoknak megfelelően üdítővel látta el az utasokat, alig volt hely leülni, és ez különösen a gyermekek családokat viselte meg.

Elszakadt a cérna

Amikor végül a gyermekkel utazókat beterelték egy folyosóra a felszálláshoz, annak a vége le volt zárva, ezért 30-40 perces várakozás után visszavonultak a beszállókapuhoz. Ekkor már többen hangosan szóvá tették, hogy nem lehet így bánni velük, ám az egyik reptéri alkalmazott csak mosolygott rajtuk. Az egyik utas mobiltelefonjával felvételt akart készíteni róla, de az kiütötte a készüléket a kezéből. Ekkor a gyermekét tartó utas meglökte az alkalmazottat, mire az válaszul arcon ütötte őt – írja a Sun. Többen meg is örökítették a pillanatot.

A repülőtéri személyzet rendőröket hívott a helyszínre, akik mindkettőjüket elvitték, ám a többi utas követelésére a gyermekes apát végül felengedték a repülőre. A repülőtéri munkás nem az EasyJet alkalmazottja volt, hanem a Samsic nevű cégé, amely fogyatékkal élő utasoknak nyújt segítséget a repülőtéren.

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK