A Diótörő figura egy szivárványos Progresszív Büszkeség zászlót tart a kezében, amely az LMBTQ-zászlót egyesíti a transzneműeket, valamint a fekete és barna embereket képviselő más zászlókkal, míg a "Pride Mikulás" a Mikulást ábrázolja egy szivárványos Pride zászlóval a kezében.
Továbbá forgalomba került a szintén online megvásárolható "Love is Love" dísz is.
A Fox News műsorvezetője, Jesse Watters a múlt héten azt állította műsorában, hogy a dekoráció "szexualizálja a gyerekek karácsonyát".
Csütörtöki vendége, Riley Gaines úszó is felszólalt az árucikkek ellen.
Miért erőltetik ezt folyton? Kire akarnak hatni?"
– adott hangot felháborodásának.
A Consumers' Research a Targetet is felvette a Black Friday és Cyber Monday "Woke Alert"-jébe, mondván a cég "a sok negatív kritika ellenére továbbra is támogatja a woke politikát".
A konzervatív Media Research Center eközben egy blogbejegyzésben a következőket írta a szezonális termékekről:
Engedjük meg a Targetet irányító woke csőcseléknek, hogy ismét megmutassák, mekkora idióták".
A vállalat korábban a Pride hónap kollekciója miatt kapott hideget-meleget. Olyan fürdőruhákat dobtak a piacra, amelyek
alkalmasak a férfi nemi szervek befogadására is, még akkor is, ha az egyébként női stílusban készült.
Brian Cornell vezérigazgató akkoriban kiállt az LBGTQ-barát termékek mellett, mondván, hogy ezen árucikkek értékesítése a társadalom számára „helyes dolog".
A vállalat azonban 10 nap alatt 10 milliárd dollárt veszített piaci értékéből, mivel a konzervatívok országszerte bojkottálták a közel 2000 üzlettel rendelkező láncot.