A szervezők közleményükben megjegyzik, külföldön nagy divatja van annak, hogy a cégek ehhez hasonló kampányokba nevezzék csapataikat. A példamutatásért járó társadalmi elismertségen túl, más hozadéka is van, ha egy cég munkatársait a kerékpáros munkába járásra ösztönzi. Az egészséges testmozgást választó alkalmazottak kevesebbszer mennek betegállományba, mint autós kollégáik; sőt javul a munkakedv, ha egy kerékpáros reggelenként sokkal kevesebb időt tölt a csúcsforgalomban, kevesebb stressz éri, mint mást. A kerékpározásnak jó csapatépítő szerepe is van: sok olyan cég akad, ahol a vállalati kirándulásokat két keréken teszik meg.
Az őszi BaM kampányba bekapcsolódó cégek több kategóriában nevezhetnek. első 7000 jelentkező, aki legalább hét alkalommal indul kerékpárral a munkába - garantált ajándékot kap. A programban való részvételről bővebb információk a www.bringazzamunkaba.hu oldalon találhatóak.