Jessica Simpson ruhabotránya

Vágólapra másolva!
Egy híresség könnyen lukra futhat, ha nem a megfelelő öltözékben jelenik meg valahol. De ha ráadásul még szponzorszerződést is köt egy ruházati márkával, amit aztán nem tart be, az már igazi baki. Jessica Simpsonnak ez most akár 100 millió dollárjába is kerülhet.
Vágólapra másolva!

Csupán annyit kellett volna tennie a nemrég elvált színésznőnek, hogy nyilvános megjelenéseikor a Tarrant Apparel Group (TAG) divatcég ruháit hordja, a divattal kapcsolatos sajtókérdéseknél pedig kiemeli a brand nevét. Úgy tűnik, Jessica Simpson számára ez nehéz feladatnak bizonyult, mert a cég tegnap bejelentette, hogy 100 millió dolláros pert akaszt a popsztár nyakába szerződésszegés miatt.

Az együttműködés, amely 2004 végén jött létre az idősebbik Simpson lány és a TAG között, arról szólt, hogy az énekesnő három éven keresztül a női sportruházatot gyártó vállalat termékeit népszerűsíti, a cég pedig használhatja Jessica nevét és arcát a reklámjaihoz. Ezért cserébe összesen 3,8 millió dollárt fizettek ki a szőke szépségnek, aki azonban két év után mintha beleunt volna élő reklámfelület szerepébe.

A vállalat kifogásai szerint a popsztár mostanában nem hordja az általuk gyártott JS és Princy almárkákat, és amikor kedvenc ruhamárkájáról kérdezték az újságírók, akkor is egy másik divatcéget nevezett meg, hatalmas károkat okozva ezzel a TAG-nek.

Jessica a szóvivőjén keresztül úgy üzent a sajtónak és a vállalatnak egyaránt, hogy ő "nem követett el szerződésszegést, és a végsőkig harcol, hogy bebizonyítsa az igazát". A divatbotrány a bíróságon folytatódik.