Márkaértékeket népszerűsítő plakát-kampány indult

Vágólapra másolva!
Az eddigi legnagyobb óriásplakát-kampány kezdődött el a napokban Magyarországon. Februártól az ország 4200 pontján jelennek meg azok a jól ismert márkák, melyek ezúttal egységes koncepcióval és formában népszerűsítik a márkaértékeket. A kezdeményezés mögött a Márkás Termékeket Gyártók Magyarországi Egyesületének 12 tagja áll.
Vágólapra másolva!

A Márkás Termékeket Gyártók Magyarországi Egyesülete idén immár harmadik alkalommal indít reklámkampányt a márkák és a fogyasztók érdekében. Az eddigi legnagyobb hazai óriásplakát-kampány során az ország 4200 pontján jelentkeznek egy hónapon át a márkaértékeket tudatosítani kívánó hirdetések. A mintegy 400 millió forintba kerülő kezdeményezés mögött 12 hazai és multinacionális vállalat áll. A szervezők szerint a gazdasági növekedés, a vásárlóerő fokozatos növekedése teremtette meg a lehetőséget, hogy az iparág egységes kommunikációval lépjen fel az emberek mindennapi életét, életminőségét meghatározó kérdésekben.

Az egyik legfrissebb kutatás szerint a hazai fogyasztók nagyobb része - mintegy 23 százaléka - kifejezetten kedveli, 28,5 százaléka támogatja a márkákat; és mindössze 11 százalékuk elutasító. A felmérések során az is kiderült, hogy a fogyasztók a márkatermékek legfontosabb tulajdonságainak a megbízhatóságot, korszerűséget és jó minőséget tartják. Gyakori észrevétel, hogy azokat a márkás termékeket szeretik vásárolni, amelyek Magyarországon készültek - a gyártó nemzetiségétől függetlenül - mert ezzel munkát adnak honfitársaiknak. Természetesen a leggyakoribb márkatulajdonságok közé sorolják a magasabb árat is, de ezt a válaszadók elfogadják, mint a kiemelkedő minőség árát.

Az 1995-ben alakult márkaszövetség tagvállalatai kiemelt fontosságúnak tartják magyarországi jelenlétüket, és egyre több közülük hazánkban alakítják ki regionális gyártási és kutatási központjaikat. A márkaszövetség 46 tagvállalata közül ebben az évben a következő 12 vesz részt a kampányban: Agrana, Beiersdorf, Cerbona, Gyermely, Henkel, Masterfoods, Nestlé, Procter&Gamble, Sió-Eckes, Szobi, Sara Lee, Unilever.

(Üzleti Negyed)