A Jurassic Park III segített a Vivendin

Vágólapra másolva!
A legnagyobb európai médiacsoport, a Vivendi Universal média- és távközlési üzletága a kedvezőtlen gazdasági feltételek ellenére tavaly 9 százalékkal növelte forgalmát - adta hírül a Bloomberg hírügynökség. Az árbevétel bővülése elsősorban a Jurassic Park III és a U2 sikerének köszönhető.
Vágólapra másolva!

A Vivendi Universal árbevétele tavaly 28,9 milliárd euró volt a 2000-es 26,5 milliárd eurós forgalom után. A médiacég filmes és televíziós bevételei 8 százalékkal, 9,5 milliárd euróra nőttek, távközlési bevételei 28 százalékkal 7,98 milliárd euróra emelkedtek, míg a zenei részleg forgalma 1 százalékkal 6,56 milliárd euróra mérséklődött tavaly, éves összevetésben. A vállalat kiadói tevékenységének forgalma 5 százalékkal, 4,72 milliárd euróra nőtt.

A Bloomberg emlékeztet: Jean-Marie Messier vezérigazgató az elmúlt 18 hónap alatt mintegy 50 milliárd dollárt költött vállalatfelvásárlásokra, és a világ negyedik legnagyobb médiavállalatát hozta létre a francia közüzemi szolgáltatóból.

(Üzleti Negyed)

Ajánlat:

Vivendi Universal