A MAMS széria 250ccm-es versenysorozatának technikai megkötései, szabályai

Vágólapra másolva!
A versenyeken 250 ccm-es MZ ETZ és TS gyártmányú motorkerékpárok vehetnek részt, amelyek az alábbiakban rögzített paramétereknek kell, hogy megfeleljenek!
Vágólapra másolva!

Váz:
Kereskedelmi forgalomba került csak széria MZ gyártmányú váz használható, amelyen semmilyen átalakítás nem engedélyezett! Azaz a váz merevítése és geometriai átalakítása tilos!

Lengővilla:
A lengővilla geometriai átalakítása és megmerevítése nem engedélyezett és kizárólag széria villák használhatóak, de a különböző típusú MZ-kben gyártmányazonos lengővillákra cserélhetőek! (Például egy ETZ lengővillát ki lehet cserélni TS lengővillára)

Kerekek, futómű:
Széria kerekek, illetve széria első és hátsó rugóstagok engedélyezettek kizárólag, de gyártmányazonos cseréjük lehetséges. (Például: 16"-os ETZ felni előre) 17-es kerék nem engedélyezett!

Fékrendszer:
Üzembiztonsági szempontból (az utángyártott alkatrészek minősége miatt), az első fékrendszer, kivéve a féktárcsa, cseréje megengedett! Maximum 4 dugattyús féknyereg használható! A hátsó fék csak széria lehet.

Motor:
A motor hengere és hengerfeje csak széria állapotú lehet, tehát a vezérlés megváltoztatása nem engedélyezett! A maximális furatátmérő 71.00 (4. túlméret).

Karburátor:
A kereskedelmi forgalomban kapható gyártmányazonos széria karburátorok használhatóak! Maximum 30-as átmérő! Légszűrőház használata kötelező! (A betét használata nem kötelező.)

Kipufogórendszer:
Kereskedelmi forgalomban kapható széria kipufogórendszer használható!

Gyújtásrendszer:
Bármilyen Gyári MZ gyújtás (elektronikus is) használható! A töltés nem kötelező.

Sárvédő:
Első és hátsó sárvédő biztonságtechnikai okok miatt kötelező!

A kiírásnak meg nem felelő motorok a versenyeken nem indulhatnak! A futamokon első három helyezést elért versenyzők kötelesek arra, hogy motorjuk hengerfejét a versenybizottság előtt leszereljék, és a versenybizottság ellenőrizze, hogy a motor megfelel-e a versenykiírásnak! Amennyiben ez nem következik be, úgy eredményét törölhetik a versenybizottság tagjai, és az új rangsor első három helyezett versenyzők motorjait bontják meg. Ez az automatikus óvás!

Ezen felül a versenyző óvási díj ellenében kérheti a versenybizottság tagjait, hogy egy általa megjelölt motort ellenőrizzenek.